مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

۲۰ گروه نظارتی به مدارس هرمزگان اعزام شدند



با بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور، مدارس و دانشگاه‌ها در سال جدید حضوری شدند. این امر، موجب اعتراض بسیاری از والدین و دانشجویان شد. والدین معتقد هستند که هنوز کرونا تمام نشده و همواره فرزندانشان در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. از طرفی رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نبود تهویه مناسب در کلاس‌های درس، نگرانی خانواده‌ها را بیش از پیش کرده‌است. والدین برای شنیده شدن اعتراض‌هایشان مقابل اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تجمع کردند. حال مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از اعزام ۲۰ گروه از وزارت آموزش و پرورش برای نظارت به  مدارس هرمزگان خبر داده است.

به گزارش صبح ساحل، «سید مجتبی هاشمی»، مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی ستاد کرونا دستگاه‌های تهویه هوا، خنک کننده و کولر نیز برای مدارس هرمزگان خریداری و یا درحال تعمیر است.

 هاشمی به شمار زیاد دانش آموزان در برخی مدارس استان اشاره کرد و افزود: براساس شیوه نامه وزارت بهداشت، اکنون فاصله گذاری اجتماعی از شیوه نامه این وزارت حذف شده است، و استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده ها، گندزدایی محیط و تهویه هوا باید رعایت شود. وی گفت: از این پس کلاس‌های برخط، فقط برای دانش آموزان مبتلا و یا مشکوک به کرونا و دارای بیماری زمینه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش افزود: از ۴ هزار مدرسه در سراسر کشور، در هفته نخست بازگشایی مدارس ۸۳ درصد دانش آموزان از حضور در کلاس‌های درس استقبال کردند و این آمار در هفته دوم تاکنون به ۸۹ درصد رسیده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها