مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

عملیات نوسازی و بازسازی دیوارهای پیرامونی بندرگاه هرمز تا پایان سال تکمیل می‌شود



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از احداث یک‌هزار و ۲۰۰ متر دیوار پیش ساخته بتنی در بندرگاه هرمز خبر داد و گفت: با تخریب دیوارهای فرسوده و قدیمی ضمن افزایش ضریب امنیت، صیانت از اراضی تحت مالکیت این بندر نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: ساخت ۹۰۰ متر دیوار بتنی از نوع پیش ساخته و ۳۰۰ متر بازسازی حریم اراضی از جمله عملیات نوسازی و بازسازی دیوارهای پیرامونی بندرگاه هرمز از آذر ماه سال گذشته آغاز شده و با طی کردن۴۰ درصد از احداث این طرح، جلوتر از برنامه زمان‌بندی در حال اجرا  است. وی  گفت: به منظور زیبایی هرچه بهتر و افزایش طول عمر رنگ این دیوارها، از طیف های رنگی جزیره هرمز که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده استفاده شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۶۶ هزار میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی مراحل تکمیل خود را طی می‌کند.

به گفته محمدحسینی تختی، براساس پیش بینی‌ها، این طرح تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

بندر چندمنظوره هرمز به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز از نظر راهبردی و بازرگانی دارای اهمیت خاصی است. این جزیره همچنین به دلیل جاذبه های دیدنی متاثر از طیف مختلف رنگی به جزیره رنگین‌کمانی خلیج فارس شهره و همه ساله پذیرای گردشگران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها