لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

قرمزپوشان فولاد در خانه شکست خوردند 



در هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان به مصاف نفت اهواز رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف نفت اهواز  رفت. 
تا قبل از این دیدار تیم فولاد هرمزگان با ۷ امتیاز در مکان چهارم و تیم نفت اهواز با ۸ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه سوم ایستاده بودند که نزدیکی امتیازات بازی را حساس تر کرده بود.
قرمزپوشان فولاد برای این که سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنند از همان ابتدا حملات خود را روی دروازه نفت شروع کردند اما بخت با آن ها یار نبود که قفل دروازه حریف خود را باز کنند.
در دقیقه ۳۰ بازی بود که روی اشتباه مجتبی روشنگر در دفع توپ و برخورد آن با مهاجم  باعث شد تا گل اول برای زرد پوشان به دست بیاید. بعد از این گل فولاد می توانست به گل برسد اما موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا شاگردان نادر غله بانی با شکست راهی رختکن شوند.
با شروع نیمه دوم قرمز پوشان هرمزگانی بازی را هجومی تر شروع کردند و یکسره حمله بودند اما توپ داخل دروازه نمی رفت. در دقیقه ۸۸ فولاد یک گل زد اما داور آن را مردود اعلام کرد.
مصطفی زارعی داور این دیدار ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در این ۹ دقیقه یکی از بازیکنان نفت اهواز از بازی اخراج کرد اما ۱۰ نفره شدن نفت هم سودی برای فولاد نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود زرد پوشان مهمان به پایان رسید. 
فولاد هرمزگان در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست داد. شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند .
قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها فردا 
در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفتند و با یک گل به برتری دست یافتند.
فولاد در بازی چهارم خودش در رامهرمز با یک گل مغلوب شد. 
در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم سپاهان نوین ایذه با شش امتیاز صدرنشین است. تیم سپاهان نوین اصفهان با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم است. تیم های  نفت امیدیه و فولاد هرمزگان با چهار امتیاز و بر حسب تفاضل گل سوم و چهارم هستند. تیم فرهنگ رامهرمز با سه امتیاز پنجم است. کیان اراک و نفت اهواز با دو امتیاز ششم و هفتم هستند. سامیت تهران با یک امتیاز هشتم و تیم های استقلال شوش و یزد لوله بدون امتیاز در مکان های نهم و دهم ایستاده اند.
در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول تیم های نوین کشاورز علی آباد و شاهین بجنورد،  از گروه دوم تیم های ،داماش گیلان و آریو بام اسلامشهر، از گروه سوم تیم های، مقاومت آستارا و علوی خرمدره ،از گروه چهارم استقلال شوش و آکادمی کیا و از گروه پنجم تیم های يزد لوله و فولاد هرمزگان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم راه یافتند.
همچنین در گروه اول تیم های یاران نوروزی بابل، آرین تهران و شریعت نوین مشهد ، در گروه دوم تیم های وحدت اغشت البرز، ستارگان سرخ تهران و ستارگان سیمرغ البرز، در گروه سوم تیم های  پیشگامان فنون، ستاره صدرای تبریز و ملوان ب انزلی،  در گروه چهارم تیم های پرسپولیس برازجان، خرم کشت افلاک خرم آباد و یادآوران دوکوهه و در گروه پنجم تیم های هرنگ جوان بستک، تاراز چادگان و شایان دیزل کوار در جدول رده بندی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم باقی ماندند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها