کشف محموله 180میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در قشم



با تلاش پلیس امنیت اقتصادی قشم در بازرسی از یک انبار هزارو 850 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 180 میلیارد ريال کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق روز گذشته حین گشت زنی در یکی از روستاهای حاشیه ای این شهرستان یک انبار و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور كار قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع ضمن هماهنگي با مقام قضائي با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسي از انبار مورد نظر هزارو 850 قلم انواع لوازم خانگي از نوع یخچال، کولر، ماشین ظرف شویی و ماشین لباسشویی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامي استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در اين عمليات دو متهم شناسایی و دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با توجه به اين كه قاچاق كالا موجب کندی چرخه اقتصاد و از بين رفتن توليدات داخلي می شود ، پليس با جدیت و اقتدار قاچاقچيان ، قانون شكنان و مخلان نظم اقتصادی برابر قانون برخورد می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها