ملوان تیپ تکاوران بندرعباس به دنبال خرید امتیاز لیگ دسته سوم فوتبال کشور



باشگاه ملوان تیپ تکاوران بندرعباس به دنبال خرید امتیاز لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، سرمربی تیم فوتبال امید ملوان تیپ تکاوران بندرعباس ضمن تأیید این خبر، افزود: در سال های گذشته در بخش رده های پایه عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشتیم و توانستیم بازیکنان مستعدی را به فوتبال کشور و استان هرمزگان معرفی کنیم.

رضا حسینی ارشد با اشاره به اینکه پس از حضور موفق در فصل جاری رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور و کسب نتایج در خور شأن، عنوان کرد: طبق مذاکره با مدیران باشگاه و مسئولان هیات فوتبال هرمزگان، تصمیم گرفتیم در جهت رشد بازیکنان امید، به دنبال حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و خرید امتیازی باشیم تا بتوانند بازیکنان فصل گذشته ملوان تیپ تکاوران بندرعباس شانس و زمینه رشد خود را در رده بزرگسالان دنبال کنند.

وی با تقدیر از حمایت های مدیران ارشد نیروی دریایی منطقه یکم نداجا، باشگاه ملوان تیپ تکاوران بندرعباس و هیات فوتبال هرمزگان، اضافه کرد: امتیاز رده امید لیگ برتری خود را به فروش گذاشته ایم تا از آن طریق بتوانیم امتیاز لیگ دسته سوم فوتبال کشور را خریداری کنیم.

حسینی ارشد با اشاره به اینکه اولویت در جذب بازیکنان به نیروهای بومی  و مستعد استان هرمزگان است، اظهار کرد: در صورت خالی بودن پست ها در بین بازیکنان بومی، مجبور به جذب نفرات از بیرون استان هرمزگان هستیم.

وی در خصوص جذب نفرات سرباز، عنوان کرد: از بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ های کشوری و معتبر همچون لیگ دسته اول و دسته دوم می توانیم به صورت سرباز ورزشکار بهره ببریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها