سخنگوی آموزش و پرورش:

۹۴ درصد دانش آموزان در مدارس حاضر شده‌اند



سخنگوی آموزش و پرورش گفت:در روز نخست برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس حدود ۸۳ درصد دانش آموزان در کلاس‌های درس حاضر شدند و اکنون این آمار به ۹۴ درصد رسیده است.

به گزارش صبح ساحل، «صادق ستاری فرد»، سخنگوی آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس گفت: استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری شده است و از همه خانواده‌ها و همچنین معلمین تشکر می‌کنم که در این وضعیت که نگرانی‌هایی وجود داشت به مدرسه اعتماد کردند و فرزندانشان را روانه مدارس کردند.

در روز نخست برگزاری کلاس‌های درس حدود ۸۳ درصد دانش آموزان در مدرسه حاضر شدند و خوشبختانه اکنون  این آمار به ۹۴ درصد رسیده است ، لذا استقبال خوبی را شاهد بودیم البته سعی کرده ایم شیوه نامه‌های بهداشتی را در مدارس به بهترین شکل انجام دهیم.

وی افزود: در این مدت در مجموع ۷۰ هزار بازدید حضوری از مدارس داشتیم. در ارتباط با واکسیناسیون نیز ۹۵ درصد معلمین دز اول، بیش از ۹۰ درصد دز دوم و بیش از ۵۱ درصد دز سوم را تزریق کرده اند.

ستاری‌فرد اضافه کرد: تاکنون بازگشایی مدارس موفقیت آمیز بوده و به امید خدا در ادامه سال تحصیلی بتوانیم با همکاری اولیا ، دانش آموزان و معلمین این روند مثبت را ادامه دهیم.بسیاری از کشور‌ها پس از ۴ ماه آموزش حضوری را آغاز کردند اما ما پس از ۲۵ ماه این کار را انجام دادیم .

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: در مدت همه گیری کرونا به دلیل تعطیلی‌ها در بخش تربیت بدنی و سلامت در مدارس با کمبود‌های جدی رو به رو بودیم و باید برای بازگشت به شرایط مناسب کار‌های فراوانی را در این موضوع در سال تحصیلی کنونی و آینده انجام دهیم. به عنوان نمونه در ۱۰ رشته‌ تحصیلی در مقطع متوسطه اول و دوم مسابقات و رویداد ها‌ی ورزشی را اجرایی خواهیم کرد، تا بتوانیم شرایط بهتری را برای سلامت دانش آموزان به ارمغان آوریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها