امام جمعه بندرعباس:

«شرطی کردن اقتصاد ایران»، دلیل طولانی‌کردن مذاکرات از سوی دشمن است



امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن با طولانی کردن فرآیند مذاکرات برجام به دنبال شرطی کردن اقتصاد ایران است اما ما منتظر برجام نمی‌مانیم.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بندرعباس اظهار کرد: آمریکایی‌ها در دور گذشته پای توافقی که خودشان برای آن مذاکره کرده و امضایش کرده بودند، نایستادند و به طور یک طرفه از آن خارج شدند و امروز نیز بازی دیگری در سر دارند.

وی با بیان این که شرطی کردن اقتصادایران، عمده ترین هدف دشمنان از طولانی کردن فرآیند مذاکرات برجام است، خاطرنشان کرد:ما منتظر برجام نمی‌مانیم و به توانمندی‌های داخلی خودمان متکی خواهیم بود و بهترین نسخه برای رشد و اعتلای کشور، اتکای به ظرفیت های داخلی و کمک به تولیدملی است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در این دور ازمذاکرات هسته‌ای، ادامه داد: آمریکایی‌ها در باتلاق دخالت‌های خود در امور داخلی کشورهای مختلف گرفتار شده‌اند و حتی به لحاظ سیاسی نیز در داخل کشور خودشان، توانایی حل و فصل موضوع برجام را ندارند.

عبادی‌زاده با اشاره به برکات ارزشمند ماه مبارک رمضان برای مسلمین ازابتدای اسلام تاکنون، تصریح کرد: کوله‌بار بزرگی از نعمات ارزشمنداین ماه مبارک همراه ماست و باید قدر این روزهای عظیم را که طی شد،بدانیم و به یاد قیامت و گرسنگی و تشنگی محرومان باشیم و انفاق مال خویش را فراموش نکنیم.

وی مهم‌ترین مسأله امروز کشور را اتحاد، برادری و انسجام ذیل فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر پیروی واقعی ولایت باشیم، آسیبی به این کشور وارد نخواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها