تزریق بیش از ۳ میلیون و ۴۶۸ هزار دز واکسن کرونا در هرمزگان



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در استان تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۰۰ دز واکسن در هرمزگان تزریق شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب  با بیان اینکه هرمزگان جزو استان های پیشتاز در واکسیناسیون کرونا است، افزود: از مجموع واکسیناسیون انجام شده ، ۶۴۵ هزار و ۶۳۱ دز مربوط به مرحله سوم است و هم اکنون نیز آمادگی برای تزریق دز چهارم برای گروه های هدف وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته ها و ماه های اخیر شاهد کاهش شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در کشور و هرمزگان هستیم که بخش اعظم این کاهش در نتیجه انجام واکسیناسیون بیشتر افراد جامعه است.

دکتر نوروزیان بیان داشت: در حال حاضر ۲۱۸ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند که از این شمار ۴۲ نفر در بیمارستان بستری بوده که ۹ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی کرونا در استان گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای یازدهمین روز در اردیبهشت ماه مورد فوتی جدید ناشی از کرونا ثبت نشد و آمار فوتی ها در همان رقم ۲ هزار و ۶۱۶ نفر باقی مانده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها