لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان به یک قدمی صدر جدول رده بندی رسید 



تیم فولاد هرمزگان سه امتیاز حساس هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را از آن خودش کرد.
      
به گزارش صبح ساحل، از سری مسابقات هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم  فولاد هرمزگان دست به کار بزرگی زد و سپاهان ایذه را  در خانه اش با نتیجه چهار بر یک شکست داد تا به یک قدمی صدر جدول رده بندی گروه سوم برسد.
در این دیدار برای فولاد هرمزگان ، جواد پزشک پور دو‌ گل، حسن رمون زاده  و علی فرح بخش هر کدام  یک گل  به ثمر رساندند
با این پیروزی تیم فولاد هرمزگان 14 امتیازی شد و  به یک قدمی صدر جدول رده بندی گروه سوم رسید. در سایر دیدارهای گروه سوم نفت اهواز در خانه دو بر صفر مغلوب فرهنگ رامهرمز شد.
نفت امیدیه و یزد لوله یک یک مساوی شدند. سپاهان نوین اصفهان در خانه دو بریک بازی را به استقلال شوش واگذار کرد و سامیت تهران با یک گل مغلوب کیان اراک شد.در پایان هفته هشتم در گروه سوم تیم نفت امیدیه با 15 امتیاز صدرنشین است . فولاد هرمزگان با 14 امتیاز در مکان دوم ایستاده است. یزد لوله با 12 امتیاز سوم است. استقلال شوش و سپاهان نوین ایذه با 11 امتیاز و تفاضل گل چهارم و پنجم هستند. فرهنگ رامهرمز با 10 امتیاز ششم است.کیان اراک با 9 امتیاز هفتم، سپاهان نوین اصفهان با 8 امتیاز هشتم، سامیت تهران با 8 امتیاز و تفاضل گل کمتر نهم و نفت اهواز با 7 امتیاز دهم است.
فولاد هرمزگان در بازی های قبلی خودش و در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست دهد.  شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند. قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفتند و با یک گل به برتری دست یافتند. فولاد هرمزگان در بازی چهارم در رامهرمز با یک گل  شکست خورد. فولاد در هفته پنجم و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یک گل بازی را به نفت اهواز واگذار کرد.در هفته ششم در اصفهان با سپاهان نوین در ورزشگاه نقش جهان دو دو مساوی کرد.
در هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم قرمز پوش فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سبزپوشان سامیت تهران رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت.
در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تيم های سپاهان نوین ایذه ، سپاهان نوین اصفهان ، نفت امیدیه ، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک ،  نفت اهواز ، سامیت تهران ، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است. در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول تیم های نوین کشاورز علی آباد و شاهین بجنورد،  از گروه دوم تیم های ،داماش گیلان و آریو بام اسلامشهر، از گروه سوم تیم های، مقاومت آستارا و علوی خرمدره ،از گروه چهارم استقلال شوش و آکادمی کیا و از گروه پنجم تیم های يزد لوله و فولاد هرمزگان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم راه یافتند.
 همچنین در گروه اول تیم های یاران نوروزی بابل، آرین تهران و شریعت نوین مشهد ، در گروه دوم تیم های وحدت اغشت البرز، ستارگان سرخ تهران و ستارگان سیمرغ البرز، در گروه سوم تیم های  پیشگامان فنون، ستاره صدرای تبریز و ملوان ب انزلی،  در گروه چهارم تیم های پرسپولیس برازجان، خرم کشت افلاک خرم آباد و یادآوران دوکوهه و در گروه پنجم تیم های هرنگ جوان بستک، تاراز چادگان و شایان دیزل کوار در جدول رده بندی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم باقی ماندند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها