سرپرست فرمانداری بندرعباس:

آغاز گازرسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی/ شرکت گاز نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام کند



سرپرست فرمانداری بندرعباس در دیدار با مدیران  دستگاه‌های اجرایی گفت: با توجه به دستور استاندار هرمزگان، گاز رسانی به 24 روستای بخش مرکزی بندرعباس آغاز شد و همچنین شرکت گاز نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند.
به گزارش صبح ساحل، «محمد مرودی»،  سرپرست فرمانداری بندرعباس در دیدار با مدیران  دستگاه‌های اجرایی ضمن تشكر از اقدامات مثبت و جهادي شركت گاز استان و  بیان برخی از مسائل و مشکلات گاز شهرستان  از آغاز گاز رسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی و روستاهاي تابعه  با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد. 
وی افزود: گسترش شبکه گاز بعنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی به شمار می‌رود که این امر در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه‌ شهروندان   می‌تواند موثر باشد
سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به  نارضایتی گروهی از شهروندان نسبت  به عدم آسفالت  برخی معابر پس از گازکشی افزود: شرکت گاز نسبت به   اتمام پروژه های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند. وی با تاکید بر اینکه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است  ادامه داد: اگر به روستایی یا شهری  نعمتی مانند گاز می‌رود، باید اقتصاد روستا و آن منطقه نیز به حرکت در بیاید،و  این امکانات باید سبب تحول آن روستا شود.
مرودی در پایان بر افزایش سطح خدمات رسانی و کسب رضایتمندی مشترکین تأکید و  اظهار کرد: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثر شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند و تا به امروز اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت انجام شده است که یکی از نتایج آن افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشترکین بوده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها