از فروردین ماه تاکنون؛

صادرات در بندر تیاب، ۱۷۹ درصد رشد داشته‌است



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به افزایش ۱۷۹ درصدی صادرات در بندر تیاب گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون ۸۱ تن انواع کالا از این بندر به کشورهای هدف صادر شد.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از بازه زمانی فروردین امسال تا نیمه اردیبهشت ماه جاری، ۸۱ تن  انواع کالا از  این بندر تجاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر که شامل تن ماهی، میوه و تره بار بوده، است.

وی، ادامه داد: بندر تیاب از جمله بنادر حوزه شرق هرمزگان با دارا بودن مزیت تجاری و مسافری نقش مهمی در عرصه توسعه دریامحور و ایجاد اشتغال در این منطقه دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه بنادر کوچک زمینه‌ساز اشتغال و توسعه اقتصادی پایدار در سواحل مکران هستند، اضافه کرد: کارنامه عملکردی بندر تیاب در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که ارتقاء زیر ساخت‌ها و روساخت‌ها عامل فزآینده‌ای در افزایش بهره‌وری وترقی جایگاه بندر تیاب داشته است.

گفتنی است؛ بندر تیاب با ۸.۲ هکتار مساحت اراضی پسکرانه، دارای تاسیسات دریایی و تاسیسات خشکی (ساختمان، روشنایی و دیوارکشی) پیرامون بندر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها