مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان خبرداد:

صدور ۸۸هزار و ۵۹۳سند اماکن روستایی



در راستای اجرای اهداف برنامه های سال ۱۴۰۱ در خصوص سند دار کردن املاک و اراضی روستایی و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت، جلسه هم اندیشی با حضور مهندس نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین پور نصیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، سید عبدالرسول حسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان، مهندس جواد خانی معاون املاک و کاداستر آن اداره کل ومعاونین احمدی پور و کریمی نژاد و مدیران شعب بنیاد مسکن در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، مهندس نوری زاده ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: ما بعنوان متولیان دو اداره کل و هم چنین خادمین مردم وظیفه و تعهد داریم در کنار هم و با همدلی و همراهی مشکلات روستائیان را مرتفع کنیم که بحمدالله با یاری خداوند متعال و تلاش و همکاری پرسنل دو دستگاه از ابتدای برنامه توسعه تاکنون تعداد ۸۸۵۹۳ سند اماکن روستایی صادر شده است.
 
در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان صدور سند مالکیت در روستاها را گامی مهم جهت دلگرمی و خوشحالی روستائیان و راهی اساسی برای جلوگیری از مهاجرت آنها به شهر اعلام کرد.
حسینی اظهارکرد: همکاری همه جانبه بین ادارات کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن نقش بسزایی در صدور اسناد مالکیت املاک روستایی و شهری ایفا کرده است.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و ارائه گزارشات مربوطه از سوی طرفین مقرر گردید جهت تسریع در صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی روستایی و شهری در مدت زمان لازم نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها