بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛

تقابل سرخ‌ها در تبریز و دوئل هم تیمی‌های سابق در آزادی



در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز ۷ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، بازی‌های هفته بیست و هشتم  لیگ برتر فوتبال در حالی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شوند که تیم استقلال قهرمان این رقابت‌ها شده است.

تراکتور- پرسپولیس/ پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و هفتم  با تساوی برابر تیم ذوب آهن به روند شکست ناپذیری خود در سال جدید ادامه داد، اما طلسم نبردن در بازی‌های خارج از خانه همچنان به قوت خود باقی است.  

شاگردان ساغلام با کسب یک امتیاز برابر تیم ذوب آهن ۲۵ امتیازی شدند و فاصله خود را با تیم‌های ته جدولی حفظ کردند، اما هنوز روی کاغذ بقای سرخپوشان تبریزی قطعی نشده است. آن‌ها باید ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرند تا خیالشان از ماندن در لیگ برتر فوتبال راحت شود.

ابوالفضل رزاق پور و علی فتحی غایبان تراکتور در بازی با پرسپولیس هستند و حضور اکبر ایمانی هم در این دیدار مشخص نیست.  

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد و با اختلاف ۹ امتیازی با تیم استقلال  قهرمانی را از دست داد.

شاگردان گل محمدی به هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۳ امتیاز بازی با تیم تراکتور نیاز مبرم دارند تا حداقل رتبه دومی را در کورس رقابت با سپاهان از دست ندهند.

برخی از هواداران پرسپولیس که از قهرمان نشدن تیم خود برای ششمین بار متوالی ناراحت هستند، خواهان استعفای گل محمدی شدند.

البته شنیده می‌شود که گل محمدی در جلسه با درویش خواهان غرامت شده است تا از پرسپولیس برود، اما او با تکذیب این موضوع بیان کرد که مدیران باشگاه بعد از پایان فصل درباره ماندن یا جدایی اش از سرخپوشان تصمیم می‌گیرند.

سید جلال حسینی، وحید امیری، عیسی آل کثیر و محمد شریفی به علت مصدومیت قادر به همراهی  پرسپولیس در بازی برابر تراکتور نیستند.

علاوه براین یحیی گل محمدی هم به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و از روی سکو‌ها نظاره گر بازی تیمش است. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

فردا صبح کار شود///پرسپولیس- تراکتور؛ نبرد گل محمدی و ساغلام در تبریز / استقلال- آلومینیوم اراک؛ قهرمان لیگ به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری

سپاهان- شهر خودرو/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با برتری برابر تیم پرسپولیس ۵۲ امتیازی شد و فاصله اش با سرخپوشان به ۲ امتیاز رسید.

اگر شاگردان نویدکیا بتوانند برابر تیم ته جدولی  شهر خودرو به پیروزی دست یابند در آن صورت  اختلاف ۲ امتیازی خود را با پرسپولیس جبران کرده و به رتبه دوم صعود می‌کنندبه شرطی که سرخپوشان برابر حریف خود نتوانند امتیازی کسب کنند.

در آن طرف تیم ته جدولی شهر خودرو برابر تیم پیکان به تساوی دست یافت و با ۱۶ امتیاز همچنان کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته یک است.

شاگردان سید عباسی به ۳ امتیاز بازی با تیم سپاهان نیاز مبرم دارند تا همچنان شانس بقا در لیگ برتر فوتبال داشته باشند.

خداداد عزیزی قرار است به عنوان مدیر فنی به باشگاه شهر خودرو بازگردد تا در ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به بقای این تیم مشهدی کمک کند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

فردا صبح کار شود///پرسپولیس- تراکتور؛ نبرد گل محمدی و ساغلام در تبریز / استقلال- آلومینیوم اراک؛ قهرمان لیگ به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری

پیکان- فولاد/ پنج شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال  برابر تیم ته جدولی شهر خودرو به تساوی دست یافت و با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 تیم فوتبال فولاد نیز با باخت برابر  تیم استقلال  به ۱۱ بازی شکست ناپذیری خود پایان داد. این تیم اهوازی با ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل گهر سیرجان- نفت مسجد سلیمان/ پنج شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال  برابر تیم مس رفسنجان به برتری دست یافت و با ۴۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فولاد در رتبه چهارم قرار گرفت.

 تیم  فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران متوقف شد و با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

این تیم جنوبی یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک است و باید برابر تیم گل گهر پیروز شود تا همچنان به بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار باشد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید.

فردا صبح کار شود///پرسپولیس- تراکتور؛ نبرد گل محمدی و ساغلام در تبریز / استقلال- آلومینیوم اراک؛ قهرمان لیگ به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری

صنعت نفت آبادان- مس رفسنجان/ پنج شنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال  برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و با ۳۲ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

 تیم فوتبال مس رفسنجان نیز برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و با ۴۱ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست هفته قبل را  جبران کنند.

 

فردا صبح کار شود///پرسپولیس- تراکتور؛ نبرد گل محمدی و ساغلام در تبریز / استقلال- آلومینیوم اراک؛ قهرمان لیگ به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری

استقلال- آلومینیوم اراک / پنج شنبه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر تیم فولاد توانست ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۰ سال قهرمان شود.

شاگردان فرهاد مجیدی قصد دارند با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و رکورد تاریخی به ثبت برسانند.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری دست یافت و با کسب  ۳۴ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

بازی رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

فردا صبح کار شود///پرسپولیس- تراکتور؛ نبرد گل محمدی و ساغلام در تبریز / استقلال- آلومینیوم اراک؛ قهرمان لیگ به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری

 

فجر شهید سپاسی- ذوب آهن/ روز پنج شنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم ته جدولی فوتبال فجر شهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم هوادار شکست خورد و با ۱۷ امتیاز همچنان در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان سرآسیابی نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی با تیم ذوب آهن دارد  تا همچنان به بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار باشد.

در آنسو نیز تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت. البته ذوبی‌ها یک گل به ثمر رساندند که کمک داور آفساید اعلام کرد، اما بعد از بازی مشخص شد که این گل صحیح بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها