مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان:

پست اسکله تجاری بندر لنگه در خرداد ماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندرلنگه به طول ۲۴۰ متر خبر داد و گفت: این طرح خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح ساحل، «قاسم عسکری نسب»، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان هدف از اجرای تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندر لنگه را گسترش فعالیت های بندری، افزایش ایمنی در پهلوگیری شناورها، افزایش توان عملیاتی بندر و افزایش عمر مفید اسکله عنوان کرد. وی مدت اجرای این پروژه را ۲۴ ماه اعلام کرد و ادامه داد: درحال حاضر تعمیرات و بازسازی سازه ای و ملحقات پهلوگیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله بندرلنگه آغاز شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بخش اصلاحی و تعمیراتی این طرح به تعویض بولاردها، تعمیر کانال های تاسیساتی، تعویض کاراستاپرها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله بنادر و دریانوردی بندرلنگه اشاره کرد.

به گفته عسکری نسب، بیش تر تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات اساسی این پست اسکله در داخل کشورتامین  و بخشی از آن نیز توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در اجرای این طرح برای ۲۵۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده اضافه کرد: به رغم تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی، این طرح خوشبختانه با اتکا بر دانش فنی و بومی کشور هم در حوزه مهندسان مشاور و هم در حوزه پیمانکاری به خوبی پیش رفته و بر اساس برنامه زمانبندی  این یک پست اسکله تجاری خردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها