تصادف خودروی شوتی با پژو در قشم 3 کشته برجای گذاشت



رییس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: حادثه برخورد خودروی شوتی با پژو 405 در جزیره قشم منجر به مرگ سه نفر و مجروح شدن 2 تن شد که مجروحان این حادثه برای ادامه درمان به استان فارس اعزام شدند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، یاسر مرادی بیان کرد: مجروحان این حادثه به وسیله اورژانس قشم به بیمارستان منتقل شدند که ۲ نفر با GCS پایین و اینتوبه مواجه شده بودند.

وی اظهار کرد: متاسفانه سمیه- خ، سر صحنه جان خود را از دست داد و آتنا و آیدا- خ دو دختر نوجوان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم بیان کرد: این دو دختر ۱۱ و ۱۵ ساله، با توجه به وخامت به اتاق عمل روانه شدند و با وجود انجام عمل‌های جراحی به دلیل شدت جراحات و به فاصله یک ساعت از همدیگر جان سپردند.

مرادی ادامه داد: دو نفر دیگر از مصدومان نیز حال عمومی خوبی نداشتند و به دلیل ضربه به سر، ترومای سینه و شکم با تقاضای بستگان، جهت ادامه مداوا به بیمارستان استان فارس اعزام شدند.

گفتنی است، جان باختگان و مجروحان حادثه یاد شده خانواده یک خَیر اهل استان فارس بودند که ۲ سال پیش یک دستگاه ماموگرافی را به بیمارستان قشم اهدا کرده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها