نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بیش از ۱۰۰ ساختمان در بندرعباس نیازمند ایمنی سازی است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: این شهر بیش از ۱۰۰ ساختمان ناایمن و در معرض آسیب شناسایی شده دارد و اصلاح عیوب آنها برای جلوگیری از بروز حوادث ضروری است.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت به مردم آبادان و خوزستان، گفت: وظیفه دستگاه‌های زیر مجموعه حاکمیت برخورد قاطع و عادلانه با تمام خاطیان اعم از حقیقی و حقوقی، بخش خصوص و دولتی است و بایستی با آنان برخورد شود. وی با اشاره به اینکه پیش از این ساختمانی در تهران دچار سانحه مشابه شده بود، افزود: وقتی گذاران ساختمان بلند مرتبه ای که ساخته می شود در معرض آسیب است باید تذکر داده و مشکل حل شود نه اینکه پس از وقوع حادثه کاسه چه کنم دست بگیریم.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: شهرداری، سازمان نظام مهندسی و همه بخش‌های دارای مسوولیت دقت و نظارت کنند تا در ساخت ساختمان ها با مال و جان مردم بازی نشود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بارها به صنایع غرب بندرعباس برای استفاده از نیروهای بومی تذکر داده شده است افزود: در این ارتباط تذکر رییس جمهور هم در سفر به هرمزگان در این خصوص تاثیر داشته و هم اکنون بکارگیری این نیروها روند مثبتی دارد اما مطلوب نیست. وی ادامه داد: در این باره برای نخبگان نگرانی دارم و از صنایع می‌خواهم توجه ویژه به نخبگان، دانشجویان، متخصصان و کسانی که در حوزه نخبگانی فعالیت می‌کند داشته باشند.

 عبادی زاده گفت: این افراد باید با صنایع اتصال پیدا کرده و زمینه رشد و پیشرفت صنعت و اشتغال و درآمد را فراهم آورند، بنابراین صنایع توجه ویژه‌ای به این نیروها داشته و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت گفتن شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد: این امام (ع) نقش بسیار بزرگی در هویت بخشی و شناسنامه دار کردن شیعه دارد و تبیین دایره‌المعارف فقه ارزشمند اسلامی توسط امام صادق (ع) بود، معتقدم فقه اسلام مدیون وجود ایشان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها