مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال  کشور

دربی هرمزگان باز هم مساوی شد



از هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی فولاد هرمزگان و صنایع پشتیبان هرمزگان به مصاف هم رفتند.

 


به گزارش صبح ساحل، از ساعت ۱۶ امروز دربی فوتسال هرمزگان در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم فولاد  و صنایع پشتیبان  در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند.
تا پایان هفته پنجم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم  صنایع پشتیبان هرمزگان با ۱۰ امتیاز در مکان دوم و فولاد هرمزگان با یک امتیاز در مکان ششم قرار گرفته بودند.
دو تیم بازی را با شور و هیجان تماشاگران روی سکو شروع کردند. هر دو تیم آمده بودند تا سه امتیاز کامل این بازی را از آن خود کنند. هنوز شش دقیقه از بازی نگذشته بود که شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان به گل رسیدند و محمد رضا دهقانی برای این تیم گلزنی کرد.
بعد از این گل دو تیم می توانستند به گل برسند اما دروازه بانان دو تیم سد محکمی بودند تا ابن اتفاق نیفتد و نیمه نخست یک بر صفر به سود قرمزپوشان صنایع پشتیبان هرمزگان به پایان رسید.
نیمه دوم هم مثل نیمه اول جذاب و دیدنی بود. مشکی پوشان فولاد که به دنبال جبران گل خورده بودند فشار حملات خود را بیشتر کرد به طوری که تیم صنایع در دقیقه ۲۹ بازی پنج خطا شد. در دقیقه ۳۴ تیم فولاد صاحب یک پنالتی از روی نقطه دوم شد اما طهمورث وطنی آن را از دست داد تا آه از نهاد کادر فنی و هوادران فولاد بلند شود. فولاد که دست بردار نبود در دقیقه ۳۷ روی یک کار تیمی توسط سبحان شراعی به گل مساوی رسید تا همه چیز برابر شود. این بازی در پایان با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید تا مثل بازی رفت دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
در این ديدار عارف شبانگرد، رضا رنجبر، مهدی اسدی، طهمورث وطنی، آرش دهقانی،  غلامرضا رحیمی، سبحان شراعی، مهدی دهقانی، محمد رضا هاشمی پور، امیرحسین ماکیانی،  متین قادری و علیرضا مرادی با هدایت علی امیری برای تیم فولاد هرمزگان و محمد بنداسدی، علیرضا صابری، محمد رضا دهقانی، علی جوذری، محمد حسین بازیار،  محمد علی میرزایی، مهرداد خانه داری، حسین رحیمی، امیرحسین دهقانی، عرفان محمد پور، علی رمضان پور و امین مراد احمدی با هدایت هادی بزوال برای صنایع پشتیبان هرمزگان بازی کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها