بازدید دادگستری هرمزگان از مرکز تخصصی نگهداری و درمان معتادان متجاهر در بندرعباس



رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید از مرکز تخصصی ماده ۱۶ ویژه نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر در بندرعباس دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و نیازهای مددجویان صادر کرد.

    

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی در بازدید از مرکز تخصصی نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر در بندرعباس، مددجویان کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

وی همچنین طی سخنانی خطاب به مسئولان این مرکز بر تداوم و تثبیت مراحل درمان معتادان متجاهر و ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حرفه آموزی به مددجویان تأکید کرد.

قهرمانی در ادامه افزود: همه ما در قبال آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیم و به عنوان یک وظیفه انسانی باید تکلیف خود را در قبال افرادی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند ادا کنیم و برای نجات و بازگشت آن‌ها به زندگی واقعی به وسیله مهارت آموزی، تعالی فرهنگی و تقویت بنیه معنوی گام برداریم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با معضل موادمخدر در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد تلاش مضاعف و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های مسؤول در این حوزه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است؛ مرکز تخصصی ماده ۱۶ ویژه نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر استان هرمزگان در مساحتی بالغ بر شش هکتار احداث شده‌است و ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر به صورت همزمان در اقامتگاه‌های آن وجود دارد.

همچنین تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز رایگان است و تجهیزات تخصصی درمانی، کارگاه‌های مهارت آموزی، سالن‌های ورزشی و فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای از جمله امکانات پیش بینی شده در این مرکز برای بهبودی و فراهم ساختن زمینه ورود مددجویان به بازار کار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها