ششمین گردهمایی قرارگاه مردم؛

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵هزار نفر از مردم بشاگرد



 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آغاز ششمین گردهمایی خدمت رسانی به مردم شهرستان بشاگرد در قرارگاه مردم، گفت: متخصصان بسیجی حاضر در این گردهمایی روزانه به پنج هزار نفر از مردم محروم این شهرستان در منطقه سردشت خدمات پزشکی رایگان ارایه می دهند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان اظهارکرد: این قرارگاه با هدف کمک به رفع محرومیت ها در بشاگرد از ابتدای شروع فعالیت استاندار هرمزگان در این منطقه ابداع شده و تاکنون شش گردهمایی در قالب این قرارگاه تشکیل و به مردم منطقه خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان متخصص جهادگر ارایه شده است.

وی افزود: گروه های جهادی پزشکی در این قرارگاه با هماهنگی ستاد دستگاه های خدمت رسان استانداری، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، در قالب گروه جهادی سربازان امام زمان(عج) و گروه جهادی امام‌ جعفر صادق (ع) مشغول خدمت رسانی هستند و پزشکان حاضر در این برنامه جهادی در ساختمان فنی و حرفه ای، درمانگاه و بیمارستان سردشت مستقر می باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: حدود ۵۰ نفر از نیروهای درمان شامل پزشکان متخصص در رشته های قلب، زنان، اورولوژی، اطفال، دندانپزشکی، رادیولوژی ، چشم پزشکی ، پرستار و پزشک عمومی در این گردهمایی به مردم خدمات پزشکی ارایه می دهند.

دکتر نوروزیان با اشاره به اینکه ششمین گردهمایی قرارگاه مردم در بشاگرد از ۱۳ خردادماه آغاز شده و تا ۱۶ خرداد ادامه دارد، گفت: در این گردهمایی داروهای موردنیاز بیماران نیز به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می شود و کسانی که نیاز به خدمات تخصصی بیشتری دارند، به مرکز استان معرفی می شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها