مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور:

صنایع پشتیبان با پاس تهران و فولاد با شهرداری ساوه بازی می کنند



در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی در بندرعباس و ساوه به دیدار حریفان خود خواهند رفت.‌

     

به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم ، تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در خانه با تیم پاس تهران بازی می کند و تیم فولاد هرمزگان هم به ساوه خواهد رفت تا با شهرداری این شهر بازی کند.‌

دو نماینده هرمزگان که در هفته ششم در دربی استان مثل بازی رفت به تساوی یک یک دست یافتند در هفته هفتم تنها به پیروزی مقابل حریفان خود فکر می کنند. 
تیم صنایع پشتیبان هرمزگان که نسبت به فولاد هرمزگان شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارد از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه هجدهم خردادماه در سالن فجر بندرعباس به دیدار پاس تهران خواهد رفت.
صنایع پشتیبان یازده امتیازی در این بازی فقط باید سه امتیاز کامل را کسب کند تا همچنان در جدول رده‌بندی در مکان دوم باقی بماند. تیم پاس تهران هم ۷ امتیاز دارد و برای این که همچنان امید برای صعود به لیگ برتر داشته باشد باید در بندرعباس به دنبال سه امتیاز است و در غیر این صورت شانسش برای لیگ برتری شدن کم رنگ می شود. 
فولاد هرمزگان که با دو امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است اگر بتواند فردا چهارشنبه هجدهم خردادماه،  ترمز تیم شهرداری ساوه را بکشد دست به کار بزرگی زده است و تا حدودی راه صعود به لیگ برتری شدن  صنایع پشتیبان هرمزگان را هموارتر می کند. 
تیم شهرداری ساوه هم با پیروزی مقابل فولاد هرمزگان و شکست یا تساوی تیم صنایع هرمزگان مقابل پاس به رده دوم جدول رده بندی خواهد آمد و جز مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.
در دیگر بازی هفته هفتم تیم صدرنشین گهرزمین سیرجان به اراک خواهد رفت تا با ایرالکو بازی کند. گهرزمین با ۱۵ امتیاز در مکان نخست ایستاده است و تیم ایرالکو اراک با شش امتیاز پنجم است.
در پایان این مرحله از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
  
صنایع پشتیبان با پاس تهران و فولاد با شهرداری ساوه بازی می کنند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها