از سوی سازمان حفاظت زیست؛

شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، گواهينامه «عدم آلايندگي در سال 1400» را دريافت کرد



سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از دريافت گواهي نامه «عدم آلايندگي در سال 1400» از سوی سازمان حفاظت زیست خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «پارسا پروین»، سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: باتوجه به اقدامات زیست محیطی انجام شده و بررسی‌های به عمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همت متخصصان و کارشناسان توانمند شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، این شرکت گواهينامه عدم آلايندگي سال 1400 را دریافت کرد.

وی افزود : امیدواریم شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در سال 1401 با رعایت قوانین و الزامات زیست محیطی، ترویج، توسعه و فرهنگ محیط زیست و با همت کارشناسان با تجربه و توانمند این شرکت بتوانیم به عنوان یکی از ارزش‌های سازمان در سطح جامعه گام‌های موثرتری برداریم.

پروین با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی بوده، گفت: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون، به عنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است.

پارسا پروین سرپرست شرکت در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه عزیزان در بخش های مختلف و بالاخص مجموعه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جهت اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و بدنبال آن نیز اخذ گواهینامه عدم آلایندگی در سال 1400، تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها