بازگشت کودک گمشده رودانی به آغوش خانواده



فرماندار رودان گفت: با تلاش های نیروهای جمعیت هلال احمر و افراد محلی کودک گمشده روستای خراوی این شهرستان پس از ساعت‌ها جستجو به آغوش خانواده بازگردانده شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان اظهارکرد: با تلاش نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و همچنین کمک و همکاری مردم و اهالی محل کودک مفقود شده روستای خروای در کوه‌های اطراف این روستا پیدا شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: از ساعت ۸ صبح دیروز ۳۰ خرداد گزارش مفقود شدن یک کودک ۱۲ ساله در روستای خراوی از توابع بخش مرکزی به ستاد بحران، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان اعلام شد که سریعا امدادگران جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

فرماندار رودان ادامه داد: پس از  ۱۵ ساعت عملیات جستجو شبانه‌روزی در کوه‌های اطراف این روستا با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و جمعی از افراد محلی حدود ساعت پنج صبح امروز این کودک مفقود شده پیدا و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

فرماندار رودان از تلاش‌های جمعیت هلال احمر، عوامل پاسگاه انتظامی رهدار و اهالی منطقه در انجام این عملیات قدردانی و خاطرنشان کرد: به علت کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه عملیات جستجو طولانی شده به طوری با کمک اهالی چندین گروه به جستجو پرداخته‌اند.

منتشر شده: 1
حسین
۳۱ خرداد ۱۴۰۱
احسنت‌درود‌برامدادگران‌ونیروی انتظامی‌وتمام‌اهالی‌
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها