هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

بازی صنایع هرمزگان و شهرداری ساوه نیمه تمام ماند/ جشن نایب قهرمانی با حضور استاندار برگزارشد



بازی تیم‌های صنایع پشتیبان هرمزگان و شهرداری ساوه نیمه تمام به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل،  در هفته  پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار شهرداری ساوه 
رفت که این بازی در دقیقه ۳۱ نیمه تمام به پایان رسید.  نیمه نخست این بازی علیرغم موقعیت های که دو تیم داشتند بدون گل به پایان رسید. 
در نیمه دوم شاگردان هادی بزوال  در تیم صنایع هرمزگان در دقیقه ۲۳ به گل اول خود رسیدند و علیرضا صابری که در این بازی به دلیل بازی نکردن محمد بنی اسدی، بازوبند سرگروهی را هم به بازوی خود بسته بود برای قرمزپوشان هرمزگانی گلزنی کرد. در ادامه صنایع به گل دوم رسید و علی جوذری برای این تیم گلزنی کرد. بعد از این گل تیم شهرداری ساوه به دلیل اعتراض به تصمیم داوری حاضر به ادامه بازی نشد و بازی نیمه تمام ماند. 
علیرضا صابری،  امیرحسین دهقانی، علی اسپید، مهدی مهر نیا، محمد امین سالاری، محمد امین رنجبر، علیرضا موسی فرد، علیرضا کاظمی، محمد حسین بازیار، امین مراد احمدی، محمد رضا رسولی و علی جوذری برای صنایع هرمزگان با هدایت هادی بزوال بازی کردند.‌ 
در پایان این بازی با حضور آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان،  محمد آشوری و احمد مرادی  نماینده گان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  مظفرمهری خادمی مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، علیرضا  باقری مدیرعامل شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان،  اسحاق جعفری عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان،  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس مراسم جشن نایب قهرمانی بر پا شد و به بازیکنان مدال و جام نایب قهرمانی اهدا شد. 
فولاد هرمزگان دیگر نماینده هرمزگان در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در هفته آخر مهمان تیم گهر زمین سیرجان قهرمان این دوره از مسابقات بود که به سیرجان نرفت تا گهر زمین بدون بازی کردن جشن قهرمانی را  در سیرجان بر پا کند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها