۱۲هزار میلیارد ریال اراضی ملی قشم به بیت‌المال بازگشت



رییس دادگستری شهرستان قشم از بازگشت ۲۰۷ هکتار از اراضی ملی قشم به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال به بیت المال خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رضا صفایی در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، گفت: حل و سازش ۴۰ درصد از پرونده‌های با موضوع اختلافات خانوادگی و کاهش مدت پاسخگویی به درخواست‌های سوپیشینه از چند روز به چند ساعت، بخشی از دستاوردهای نیروهای دستگاه قضا در ماه‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران یار دوازدهم دستگاه قضا هستند و با تولید اخبار امیدوارکننده بنا به دستور مقام معظم رهبری، می‌توانند در تزریق روحیه نشاط بخش به جامعه نقشی ارزنده ایفا کنند.

صفایی تصریح کرد: ما از اصحاب رسانه‌ای که به صورت قانونمند به پوشش اخبار مشغول هستند، حمایت می کنیم.

در بخشی دیگر از این دیدار دادستان شهرستان قشم گفت: قانون دستگاه قضا همه یا هیچ است و هیچ تبعیضی بین هیچکس قائل نخواهد شد و همه دربرابر قانون یکسان هستند.

امید مهدوی‌مجد ادامه داد: خبرنگاران دارای رسالت الهی برای حل مشکلات مردم هستند و باید از دوربین و قلم خود برای انجام وظیفه شرعی و قانونی در راستای احقاق حقوق عامه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران با موشکافی پل ارتباطی بین دستگاه قضا و مردم هستند و می توانند با ارائه راهکار به حل مشکلات مردم کمک کنند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم نیز در این نشست اظهار داشت: انعکاس شفاف اخبار و دستاوردها علاوه بر ایجاد امید در جامعه موجب ایجاد انگیزه در مسئولین نیز خواهد شد.

وحید ترکاشوند ادامه داد: اداره تعزیرات حکومتی یکی از پرمشغله‌ترین مجموعه های شهرستان به حساب می آید و وظایف شبه قضایی برعهده دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها