اطمینان باشگاه اسپورتینگ از بازگشت کریستیانو رونالدو



سران باشگاه اسپورتینگ لیسبون اطمینان دارند که رونالدو به این تیم باز خواهد گشت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، در حالی که تیم‌های بزرگ اروپا مانند چلسی و رم خواهان خرید کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد هستند در این میان اسپورتینگ لیسبون تیم سابق این بازیکن هم پیشنهادی برای خرید او ارائه کرده و مدعی است اطمینان دارد با توجه به شرایط موجود رونالدو پس از گذشت ۱۹ سال به این تیم باز خواهد گشت.

این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد در واکنش به مذاکره مدیر برنامه‌های رونالدو با مالکان جدید چلسی اعلام کردند که این مهاجم ۳۷ ساله که فصل گذشته ۲۴ گل به ثمر رساند، فروشی نیست و در برنامه‌های اریک تن هاگ سرمربی جدید یونایتد‌ها جای دارد.

 

دلایل اسپورتینگ برای اطمینان از بازگشت رونالدو

با توجه به این که دوران بازی رونالدو رو به پایان زمان است، این ملی پوش پرتغالی می‌خواهد از هر شانسی برای کسب قهرمانی نهایت استفاده را ببرد و این می‌تواند دلیل نقل مکان او به اسپورتینگ باشد.

به گزارش روز یکشنبه نشریه سان، اسپورتینگ معتقد است که می‌تواند رونالدو را متقاعد کند که به این باشگاه بازگردد.

کریستیانو با کار خود را با اسپورتینگ شروع کرد و وارد صحنه فوتبال شد و این ارتباط برای این فوق ستاره بیشتر از یک باشگاه فوتبال ساده معنا دارد.

مسئله دیگر استقبال مادر رونالدو از بازگشت پسرش به پرتغال است. دولورس مادر رونالدو سال گذشته به یک پادکست پرتغالی گفت: "او باید برگردد. "

من قبلاً به او گفتم: پسرم، قبل از مرگ می‌خواهم تو را در اسپورتینگ ببینم.

رونالدو اولین بازیکنی نیست که در سال‌های اخیر به باشگاه بازمی‌گردد و به نظر می‌رسد این استراتژی است که باشگاه پرتغالی دنبال می‌کند.

برونو د کاروالیو، رئیس اسپورتینگ گفت: "بله، بدون شک، من دوست دارم رونالدو اینجا در خانه به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. او نمایانگر چیز‌های زیادی برای ما است و خیلی زیبا است اگر بتواند فوتبالش را اینجا به پایان برساند.او یک سفیر جهانی است. او همیشه در مورد ما خوب صحبت می‌کند و چقدر به ما علاقه دارد. ما تلاش زیادی می‌کنیم تا بازیکنان خاصی به باشگاه برگردند. ما قبلاً این کار را با نانی [که فصل ۱۵-۲۰۱۴ را به صورت قرضی در اسپورتینگ سپری کرد]انجام دادیم و این را بار‌ها انجام خواهیم داد. "

این پایانی شاعرانه برای دوران حرفه‌ای رونالدو است که دو دهه در سراسر اروپا بازی کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها