اجرای طرح موتوریار پلیس راهور در هرمزگان



رئیس پلیس راهور استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح موتوریار پلیس راهور در سطح استان، گفت: در این طرح رانندگان موتورسوار که مرتکب تخلف رانندگی می‌شوند، به جای توقیف موتور سیکلت در پارکینگ در موقعیت طرح به عنوان همیار پلیس، درصورت تمایل حداکثر به میزان دو ساعت با پوشیدن کاور نسبت به همکاری با پلیس اقدام نموده و پس از کنترل مدارک و ثبت مشخصات وسیله نقلیه آنان در محل ترخیص می‌گردد.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مجید صالح پور»، رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: مقرر است استفاده از طرح موتوریار و استفاده از ظرفیت خود موتویار برای نظم دهی به معابر به صورت جدی توسط همکاران بنده در پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در سطح استان اجرا گردد.
وی افزود: به موتورسواران که تخلف انجام دهند، توسط این افراد تذکر داده و مورد حمایت مراجع قضائی هستند و پلیس در کنار آن‌ها حضور دارد و از ظرفیت این عزیزان برای انضباط بخشی سایرین استفاده می‌شود و حسن این کار این است که موتورسیکلت این افراد به پارکینگ نمی‌رود .
صالح پور اضافه کرد: افراد موتور سیکلت سوار معمولا جامعه ضعیفی هستند و عمدتا برای امرار معاش یا به دلیل اینکه تمکن مالی جهت خرید خودرو ندارند با توجه به وضعیت آب و هوایی استان و وجود گرمای طاقت فرسا از موتورسیکلت استفاده می‌کنند و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم با هزینه‌های گزاف آنان را از کار و زندگی بیاندازیم و ما می‌خواهیم با همین رویه آسیب کمتری به خود و دیگران بزنند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در حوزه موتو یار، شخص متخلف از این طرح راضی است و این را می داند که اگر موتور وی به پارکینگ منتقل شود چه گرفتاری‌هایی دارد. همچنین با حضور در کنار مأمور، کار پلیس را درک می‌کند که مأموران چه کار سختی دارند و در طول روز باید به تعداد زیادی وسیله نقلیه تذکر دهند و او هم یک انسان است و قطعا در روند رانندگی خود و احترام گذاشتن به مقررات تأثیرگذار است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها