به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین؛

شرکت پالایش نفت بندرعباس، 3 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اهداء کرد



مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین برای ۵ هزار فرزند یتیم زیر ۱۵ سال در استان هرمزگان که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، مبلغ ۳٠ میلیارد ریال را اختصاص داد.
به گزارش صبح ساحل، «هاشم نامور»، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین برای ۵ هزار فرزند یتیم زیر ۱۵ سال در استان هرمزگان که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، مبلغ ۳٠ میلیارد ریال را اختصاص داد.
نامور افزود: با توجه به شرایط جامعه و مشکلات اقتصادی به ویژه برای نیازمندان، شرکت پالایش نفت بندرعباس برای مشارکت و کمک در تامین نیازمندیهای ایتام، کمک هزینه معیشتی آنان را پرداخت کرد.
این اقدام خیرخواهانه در راستای مشارکت در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین برای ۵ هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان هرمزگان انجام شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: توجه به جامعه به منظور دستیابی به توسعه پایدار از برنامه‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در قالب حمایت از خانواده‌های نیازمند و همچنین مشارکت در توسعه زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی، درمانی و عمرانی در هرمزگان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها