لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان باخت اما همچنان صدرنشین باقی ماند 



تیم‌ فولاد هرمزگان در دیدار حساس و برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مصاف سامیت تهران رفت. 
به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در تهران با تیم سامیت دیدار کرد. 
تیم فولاد هرمزگان ۳۰ امتیازی و صدرنشین در صورت کسب برتری در این  دیدار دو هفته زودتر به عنوان تیم نخست صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مسجل می کرد. در این دیدار شاگردان نادر غله بانی سه بر دو مغلوب حریف تهرانی خود شدند تا صعود شان به لیگ دسته دوم به دو هفته پایانی کشیده شود.  در این بازی میلاد قنبری و حسن رمون زاده برای فولاد گلزنی کردند. فولاد هرمزگان با این شکست با ۳۰ امتیاز همچنان صدرنشین گروه سوم باقی ماند. 
در سایر دیدارهای این هفته گروه سوم نفت اهواز دو بر یک استقلال شوش را برد. سپاهان نوین ایذه و نفت امیدیه یک یک مساوی شدند. فرهنگ رامهرمز با یک گل مغلوب یزد لوله شد. سپاهان نوین اصفهان و کیان اراک یک یک به کار خود پایان دادند. 
در پایان هفته شانزدهم در گروه سوم تیم فولاد هرمزگان با ۳۰ امتیاز صدرنشین است. نفت امیدیه با ۲۵ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. یزد لوله با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم ایستاد. کیان اراک با ۲۴ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. سپاهان نوین اصفهان با ۲۲ امتیاز در جای  پنجم ایستاد.  سپاهان نوین ایذه با ۲۱ امتیاز ششم ، استقلال شوش و فرهنگ رامهرمز با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل هفتم و هشتم، سامیت تهران با ۱۷ امتیاز نهم و نفت اهواز با ۱۳ امتیاز در مکان دهم قرار گرفته اند. 
در هفته هفدهم که دیدارهای آن دوازدهم تیرماه برگزار خواهد شد تیم فولاد هرمزگان میزبان سپاهان نوین ایذه است. فولاد بازی رفت را چهار بر یک به برتری دست یافته است. در دیگر دیدارها که همزمان با بازی فولاد برگزار خواهد شد فرهنگ رامهرمز با نفت اهواز بازی خواهد کرد. کیان اراک از سامیت تهران میزبانی می کند. استقلال شوش میزبان سپاهان نوین اصفهان است. یزد لوله در خانه با نفت امیدیه بازی می کند. 
فولاد هرمزگان در بازی های قبلی خودش و در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست دهد.  شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند. قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفتند و با یک گل به برتری دست یافتند. فولاد هرمزگان در بازی چهارم در رامهرمز با یک گل  شکست خورد. فولاد در هفته پنجم و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یک گل بازی را به نفت اهواز واگذار کرد.در هفته ششم در اصفهان با سپاهان نوین در ورزشگاه نقش جهان دو دو مساوی کرد.
در هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم قرمز پوش فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سبزپوشان سامیت تهران رفت وبا نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت. در هفته هشتم تیم  فولاد هرمزگان دست به کار بزرگی زد و سپاهان ایذه را  در خانه اش با نتیجه چهار بر یک شکست داد.در هفته نهم شاگردان نادر غله بانی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار نفت امیدیه صدرنشین رفت و دو دو مساوی کرد. در هفته دهم فولاد هرمزگان در یزد دو بر یک به یزد لوله باخت. فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم دو بر صفر کیان اراک را در ورزشگاه خلیج فارس شکست داد.  شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم در شوش استقلال این شهر را سه بر یک شکست دادند. تیم فولاد هرمزگان  در هفته سیزدهم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با  تیم فرهنگ رامهرمز بازی کرد و با یک گل این تیم را از پیش رو برداشت. 
در چارجوب هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در اهواز به دیدار نفت این شهر رفت و با دو گل به برتری دست یافت. در هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سپاهان نوین اصفهان رفت و با یک گل به برتری دست یافت. 
در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تيم های سپاهان نوین ایذه ، سپاهان نوین اصفهان ، نفت امیدیه ، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک ،  نفت اهواز ، سامیت تهران ، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است. تیم های اول سه گروه به طور مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می کنند و تیم های دوم و بهترین تیم سوم سه گروه راهی پلی اف می شوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها