رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

امنیت کامل در مناطق زلزله‌زده برقرار است



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.
مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، با هماهنگی رؤسای دادگستری و دادستان حوزه های قضایی غرب استان هرمزگان، مأموران یگان های انتظامی و نیروی مقاومت بسیج بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده اند.
وی خاطرنشان کرد: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم های پلیس تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده اند.
قهرمانی با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: همکاران من در دستگاه قضایی استان تا آخرین لحظه در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها