خسارت شدید زلزله به مزارع پرورش میگو/ اطلاعیه شیلات هرمزگان برای کمک به برداشت میگوهای مزارع آسیب‌دیده



شیلات هرمزگان در اطلاعیه‌ای از آبزی‌پروران خواست تا برای کمک به برداشت میگوی مزارع آسیب‌دیده پرورش میگو، وارد عمل شوند.
 
به گزارش صبح ساحل، در متن این اطلاعیه آمده است: «احتراماً، در پی زلزله اخیر غرب استان و آسیب دیدن مزارع مجتمع پرورش میگو سایه خوش از کلیه آبزی پروران و فعالین عرصه آبزی پروری که از تیم های برداشت میگو با تور و دیگر روش های صید بهره مند هستند تقاضا می شود جهت کمک به برداشت میگوی مزارع آسیب دیده،وارد عمل شوند.
این عزیزان می توانند جهت هماهنگی اعزام نیروها و انجام عملیات برداشت با شماره تماس 09173679265 مهندس قاسمی پور افشار هماهنگی لازم را انجام دهند».
 
خسارت شدید زلزله به مزارع پرورش میگوی روستای سایه خوش
پیش از این نیز مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: سایت ۲۴۰۰ هکتاری پرورش میگوی روستای سایه خوش بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده است.

عبدالرسول دریایی گفت:خسارات وارده به مجتمع پرورش میگوی سایه خوش بسیار سنگین است و بیش از ۸۰۰ هکتار محصول زیر کشت و آماده برداشت در معرض نابودی است.

دریایی گفت: تخریب شدید دیواره استخر‌های پرورش میگو، تخریب کامل کانال آبرسان مزرعه، تخریب شدید ورودی و خروجی استخر ها، تخریب شدید کف استخرها، تخریب ایستگاه پمپاژ و موتور خانه ها، ایجاد شکاف‌های بزرگ در همه مزارع، تخلیه و آب بردگی خروجی‌ها و افتادن بیش از ۶۰ پایه برق از جمله خسارت‌های زلزله به سایت بزرگ پرورش میگوی سایه خوش است.

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان نیز گفت:نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق در تلاش هستند تا برق بخشی از سایت های پرورش میگوی روستای سایه خوش را وصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها