نیم تن برنج به مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد



نیم تن برنج از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی و شرکت های مستقر در بندر شهید رجایی به مناطق زلزله زده در شهرستان بندرلنگه ارسال شد. 

 

به گزارش صبح ساحل، در یک اقدام خود جوش و با پیگیری و مشارکت کارکنان واحد دریایی این اداره کل و مشارکت شرکت‌های زیر مجموعه بندر شهید رجایی در مرحله نخست کمک‌ها، امروز یک‌شنبه ۱۲ تیرماه، نیم تن برنج با هدف پخت غذای گرم برای شهروندان زلزله زده به منطقه زلزله زده بندرلنگه ارسال شد. 
براساس این گزارش، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود با توجه به شرایط خاص مردم زلزله زده بندرلنگه و بنا به اعلام ستاد بحران این شهرستان برای پخت غذا و رفع مشکلات مردم روستاهای زلزله در کنار آنها خواهد بود. 
 برهمین اساس این آمادگی وجود دارد تا ضمن دریافت اقلام مورد نیاز از سوی جامعه دریایی و بندری استان و انتقال آن به مناطق زلزله زده برای از بین بردن مشکلات اولیه مردم این منطقه گامی هرچند اندک برداشته شود.

 


بامداد روز شنبه ۱۱ تیرماه دو زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ ریشتر منطقه غرب هرمزگان را لرزاند و در این حادثه 111 نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.
بر اثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها