معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان:

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق زلزله زده هرمزگان تمدید می‌شود



معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی تیر ماه و مردادماه شهرستان‌های بندرلنگه، بندرخمیر و محدوده آن که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده اند، تمدید می‌شود. 
 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ حسن دستوري زاده»، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: به منظور همدردی با مشمولان و خانواده‌های آنان در منطقه زلزله زده شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر و محدوده آنان، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه مشمولان اعزامی که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را تا نهایت دو دوره تمدید کنند.
این مسئول انتظامی گفت: این مشمولان می‌توانند درخواست‌های خود را به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.
دستوری زاده تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال پلیس استان در پیام رسان سروش به نشانی @policehormozgan از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
همچنین سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان زلزله زده استان هرمزگان که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد و شهریور ماه 1401 را دارند می‌توانند یک یا دو ماه موعد اعزام خود را تمدید کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها