لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

زندی بتن کلاردشت در بندرعباس مغلوب صنایع هرمزگان شد 



در هفته چهارم  لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در خانه از تیم زندی بتن کلاردشت میزبانی کرد. 
به گزارش صبح ساحل، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز  یکشنبه نهم مرداد ماه  برگزار  شد و تیم صنایع هرمزگان تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم زندی بتن کلاردشت  رفت. 
شاگردان هادی بزوال تا قبل از این بازی  در تیم صنایع هرمزگان از سه بازی قبل خود یک مساوی ، یک برد و یک شکست در کارنامه داشتند و با چهار امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده بودند و  تیم زندی بتن کلاردشت از سه بازی قبل خودش دو تساوی و یک شکست کسب کرده بود  و با دو امتیاز در مکان دهم قرار گرفته بود.  بنفش پوشان هرمزگانی برای این که دوباره  جز تیم های بالای جدول قرار بگیرند باید سه امتیاز این بازی را از آن خود می کردند. 
شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و محمد بنی اسدی در دقیقه یک دروازه زرد پوشان زندی بتن کلاردشت را باز کرد.
فشار حملات تیم صنایع در دقیقه چهارم گل دوم را برای این تیم به همراه داشت و علی جوذری با یک شوت بسیار زیبا برای بار دوم دروازه زندی بتن را باز کرد.
بنفش پوشان هرمزگانی می توانستند بعد از گل دوم به گل های دیگر هم دست یابند اما در دقیقه ۱۰ بازی گل اول را پذیرفتند و سامان قزوینی پور برای کلاردشت گلزنی کرد.
هنوز یک دقیقه از شادی گل زندی بتن نگذشته بود که محمد حسین بازیار گل سوم را برای هرمزگان به ثمر رساند.
در دقیقه ۱۸ بازی بود که باز هم  مثل بازی مقابل سن ایچ ساوه،  روی اشتباه فردی دروازه صنایع باز شد و محمود محمودی برای زردپوشان زندی بتن گل زد. نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر دو به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید.
با شروع  نیمه دوم  و در اولین کرنری که تیم صنایع در دقیقه ۲۱ به دست آورد محمد بنی اسدی آن را به گل چهارم تبدیل کرد. در دقیقه ۳۲ بازی صنایع هرمزگان صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد بنی اسدی با گل کردن این ضربه پنالتی علاوه بر این که در این دیدار هتریک کرد گل پنجم صنایع هرمزگان را هم به ثمر رساند.
در پنج دقیقه پایانی بازی تیم زندی بتن روی به بازی پاور پلی آورد تا شاید فاصله گل های خورده خودش را کم کند.
زرد پوشان کلاردشتی که در نیمه دوم یک دست سفید پوش شده بودند از این تاکتیک صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم پنالتی شدند و سامان قزوینی پور برای بار سوم دروازه صنایع را باز کرد.
این بازی در پایان با نتیجه پنج بر سه به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا نماینده هرمزگان سه امتیاز دیگر به چهار امتیاز قبلی خودش بیفزاید و در جدول رده‌بندی ۷ امتیازی شود.
برای تیم صنایع هرمزگان،  محمد بنی اسدی، محمد علی میرزایی ، مهرداد خانه داری،  علی جوذری،  امیرحسین دهقانی، محمد حسین بازیار ، سبحان شراعی،  مجتبی حسن نژاد،  علیرضا محمودی ، جعفر نجفی ، حسین محمدی و حسین رحیمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند. 
برای تیم زندی بتن کلاردشت هم سعید بالی اسلامی، محمود محمودی، مهدی آهنگری، علی خدادادی، محسن لطفی، سامان قزوینی پور، علی اسماعیلی، علی آقا محمدی، محمد رضا کرد، ابوالفضل افضلی و علیرضا ضا حمدالهی با مربیگری مهرداد لطفی به میدان رفتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها