بازگشایی محورهای روستایی شهرستان جاسک



فرماندار جاسک از بازگشایی محورهای روستایی این شهرستان که بر اثر بارش‌های سامانه مونسون مسدود شده بود، خبر داد.

         

به گزارش به ساحل، طغیان رودخانه‌های سدیچ، گابریک و جگین در پی بارش‌های سامانه مونسون اقیانوس هند در روزهای گذشته راه دسترسی ۲۲ روستا در جاسک را مسدود کرده بود.

علی مهرانی روز سه‌شنبه گفت: محورهایی که در بارش های اخیر مسدود شد کوهستانی بوده و همین موضوع، کار را در این شهرستان دشوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته بارش باران در شهرستان جاسک رخ داده است، ادامه داد: هم‌اکنون هم لودرهای پیمانکاران در محورهای جگین بالا، جانوری و گیشدان درحال فعالیت هستند.

    

هر ساله ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی راه‌های جاسک اعتبار پیش‌بینی می‌شود

وی اضافه کرد: هر ساله بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی راه‌های روستایی این شهرستان که بر اثر بارندگی مسدود می‌شوند اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار جاسک گفت:‌ چنانچه بخواهیم جاده سازی مناسب برای روستاهای کوهستانی انجام دهیم برای هر کیلومتر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و از طرفی جمعیت روستاها هم بالا نیست.

مهرانی با اشاره به اهمیت مسوولیت‌های اجتماعی صنایع در آینده جاسک، خاطر نشان کرد: زمانی که این طرح ها به بهره‌برداری برسند می‌توانند با ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود تحولی را در توسعه زیرساخت ها و اقتصاد شهرستان فراهم سازند.

وی افزود: هم‌اکنون این طرح ها توسط پیمانکاران درحال اجرا بوده و آنان هم شاید با توجه به وضعیت مالی خود بتوانند اقدامات نه چندان بزرگی در محدوده فعالیت خود انجام دهند.

وی گفت: البته وزارت نفت در مسیر جاسک به بشاگرد ۲ تا سه دهنه پل احداث کرده که پیگیری می‌کنیم تا شاهد ایفای نقش بیشتر این وزارتخانه در توسعه زیرساخت های شهرستان باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها