سالن فجر بندرعباس همچنان گرم است

آقای استاندار وعده خود را کی عملی می‌کنید؟



مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس در اوج گرما برگزار می شود.
 
تاکنون از چهار هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صنایع هرمزگان در دو بازی میزبان گیتی پسند اصفهان و زندی بتن کلاردشت بوده است.
در این دو بازی هواداران زیادی  برای حمایت تیم صنایع هرمزگان به سالن فجر می آیند که دغدغه اول آن ها گرمای سالن فجر بندرعباس است. گرمای که در بیشتر دقایق بازی اجازه نمی دهد که هواداران به خوبی تیم محبوب خود را تشویق کنند و تنها مجبور هستند عرق بریزند و با لباس های خیس بازی را تماشا کنند.
بعد از این که لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور  تمام شد و تیم صنایع هرمزگان به لیگ برتر راه یافت مسوولان اداره کل ورزش و جوانان دست به کار شدند تا در زمان بسیار کمی که داشتند مشکلات سالن فجر  را تا جایی که می توانند بر طرف نمایند که این کار را به صورت شبانه روزی هم انجام دادند اما هنوز مشکلات سرمایشی و روشنایی سالن فجر به صورت کامل برطرف نشده است.
از این جای گزارش مخاطب اصلی ما مهدی دوستی استاندار هرمزگان است.
 
 
 استاندار هرمزگان در سوم تیرماه و در روز جشن نایب قهرمانی صنایع هرمزگان در لیگ دسته دوم و صعود به لیگ برتر در جلو دوربین‌های رسانه های استان قول دادند با اهدای شش کولر ۱۰۰ هزار بخش زیادی از مشکلات سرمایشی سالن فجر را مرتفع می سازد اما تاکنون این قول عملی نشده است و گرمای  سالن فجر بندرعباس همچنان هوادران و تمامی کسانی که به سالن فجر می آیند را آزار می دهد.
آیا واقعا سهم ورزش استان از این همه صنایع و سرمایه در استان هرمزگان همین یک سالن آن هم با این مشکلات است.
 واقعیتش را بخواهید خیر، حق مردم و علاقمندان به ورزش در هرمزگان این نیست. چرا نباید در کنار سالن فجر بندرعباس یک سالن دیگر احداث شود تا علاوه بر حفظ این سرمایه ملی یک سالن زیبا  با تمام امکانات و بدون مشکل سیستم سرمایشی و نور داشته باشیم. 
از همه مهمتر  که نام نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان است.  باشگاهی  که فلسفه تاسیس آن همچنان برای خیلی از اهالی ورزش روشن نشده است. این باشگاه علاوه بر این که تاسیس شده تیمداری کند قرار بر این شده است که به موضوع زیر ساخت های ورزشی هم بپردازد که اگر واقعا این گونه است باید به مشکلات زیرساختی سالن فجر بندرعباس هم بپردازد.
 
 
جناب استاندار،  آیا واقعا برای این همه صنایع که در استان هرمزگان وجود دارد و تنها سهم آلندگی آن ها به مردم استان می رسد، سخت است که یک سالن اختصاصی و یا خانه فوتسال برای علاقمندان به این رشته در مرکز استان احداث نمایند. 
یا واقعا برایشان سخت است و یا این که مسوولان این همه صنایع در استان هرمزگان دلشان برای ورزش این استان نمی تپد.  ما دلسوزی این مسوولان را برای ورزش نمی خواهیم زیرا اعتقاد داریم که وظیفه و مسوولیت اجتماعی آن ها حکم می کند که آستین ها را برای احداث زير ساخت های ورزش بالا بزنند و عاشقانه برای ورزش استان گام های اساسی بردارند نه این که منتظر باشند که اهالی ورزش از آن ها التماس کنند.
جناب مهدی دوستی  استاندار هرمزگان، سوابق شما نشان می دهد که با ورزش غریبه  نیستید پس چرا زودتر کاری نمی کنید که مشکلات سالن فجر برای همیشه به پایان برسد و یا این که حداقل دستور دهید برای ورزش فوتسال یک خانه اختصاصی احداث شود.
فوتسال استان استعدهای دارد  که حتی در رده های سنی ملی‌پوش هم دارد.
در آخر باید به استاندار بگویم که فوتسال  می تواند  نام هرمزگان را در کشور طنین انداز کند و حقش این نیست که هوادران آن در اوج گرما به تماشای بازی تیم محبوب خودشان بپردازند. 
 به قولی که در سوم تیرماه ۱۴۰۱ داه اید هر چه زودتر عملی کنید تا بلکه هواداران هرمزگانی پس از سال‌ها نسیم خنک باد کولرهای که شما  دستور نصب آن را در سالن فجر می دهید بر تن خودشان احساس کنند.
 
 تصاویر: محمدمهدی قدیمی
 
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها