اورژانس اصفهان:

تصادف ۲۰۶ با عزاداران یک هیات ۳ کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشت



مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از کشته و مصدوم شدن ۲۲ نفر در برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران در یکی از شهرستان‌های این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایمنا، عباس عابدی مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ اس‌دی با عزاداران در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: محل این حادثه در شهرستان اردستان، بلوار مفتح (شهرک کاوه) بود که بلافاصله سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: مصدومان پس از اولویت‌بندی مصدومیت و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در ۲ مرحله به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

 

تصاویر | برخورد پژو ۲۰۶ با هیأت عزاداری | ۲۲ نفر کشته و مصدوم شدند | ۲ کودک در میان مصدومان

 

وی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه ۱۹ نفر شامل ۸ خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله است و متأسفانه در این حادثه ۳ نفر شامل یک مرد ۵۲ ساله و ۲ خانم ۶۵ و۷۰ ساله فوت شدند.

عابدی تصریح کرد: در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها