اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در میناب



فرمانده انتظامی میناب گفت: باتوجه به برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۶مرداد و دوشنبه ۱۷ مرداد ماه الی پایان مراسم در چندین نقطه شهرستان میناب محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

    

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب، محدودیت‌های ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی  در شهرستان میناب اعلام کرد.

وی افزود: باتوجه به برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۶مرداد و دوشنبه ۱۷   مرداد ماه الی پایان مراسم در چندین نقطه شهرستان میناب محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

به گفته فرمانده انتظامی میناب، محدودیت‌های ترافیکی مراسم تاسوعای حسینی شامل خیابان امام خمینی جنوب به شمال و مسیرجایگزین :بلوار ابن سینا به سمت بلوار ال محمد است. همچنین تقاطع ابن سینا به سمت میدان شهدا و میدان استقلال بسته است و مسیر جایگزین بلوار ابن سینا خواهد بود.

 محدودیت‌های ترافیکی مراسم عاشورای حسینی نیز شامل ابتدای پل استقلال از مسیر شمال به جنوب و مسیر جایگزین بلوار ولی عصر میدان تیاب پل بسیج بلوار ال محمد(ص) است. همچنین تقاطع۱۷شهریور ازمسیر غرب به شرق به طرف بلوار معلم است و مسیر جایگزین بلوار معلم به سمت پنج شنبه بازار است. علاوه بر این تقاطع پنجشنبه بازار از مسیر غرب به شرق به سمت بلوار ساحلی مسدود و مسیر جایگزین بلوار پنجشنبه بازار به سمت میدان وقف است. تقاطع حضرت امام از مسیر جنوب به شمال  به سمت خیابان ۱۵خرداد نیز بسته خواهد بود و  مسیر جایگزین ۱-بلوار بسیج -غدیر شمالی ۲-بلوار بسیج به سمت بلوار ساحلی خواهد بود.

همچنین اعلام شده که تقاطع  بسیج از مسیر جنوب به شمال به سمت  میدان شهدا بسته خواهد بود و مسیر جایگزین بلواربسیج-خیابان غدیر شمالی-بلوار حضرت امام به سمت میدان شیخ آباد است.

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کلیه عزاداران حسینی بویژه شهروندان محترم میناب خواست از به همراه آوردن خودروهای شخصی و از توقف و تردد در مسیر حرکت عزاداران و مشتاقان سیدالشهدا (ع) جدا خوداری نمایند و کسبه و بازاریان محترم از پارک کردن و توقف خودروها در مسیر اعلام شده خوداری نمایند.

وی گفت: در صورت توقف وسیله نقلیه جهت برقراری نظم وامنیت ترافیکی خودروی آنهابه پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

 

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها