ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن



تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ میهمان ذوب آهن خواهد بود.

    

به گزارش صبح ساحل، پرسپولیس و ذوب آهن امروز در چارچوب هفته اول لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب توجه در خصوص این بازی محرومیت یحیی گل محمدی و مهدی تارتار از نشستن روی نیمکت تیم شان است. پرسپولیس علاوه بر سرمربی‌اش، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و جالب این است که پورعلی‌گنجی به‌خاطر کارت قرمزی که در زمستان سال۹۳گرفته از این بازی محروم است! او روز ۲۳بهمن‌ ۱۳۹۳با پیراهن نفت تهران مقابل پیکان اخراج شده و ۱۰روز بعد به تیم تیانجین تدا چین پیوسته است. حالا که بعد از ۸سال به ایران برگشته درحالی‌که تیم سابقش کاملا منحل شده باید بابت آن کارت قرمز یک جلسه محرومیت را تحمل کند. 

پرسپولیس بدون او احتمالا با زوج نعمتی و گولسیانی در دفاع میانی بازی خواهد کرد. قرمزها در خط حمله هم فقط مهدی عبدی را برای این بازی دارند. البته قرارداد مهاجم خارجی این تیم یورگن لوکادیا روز گذشته رسمی شد اما او به بازی اول پرسپولیس نمی‌رسد و حامد پاکدل  و وحید امیری هم مصدوم هستند و در این بازی حضور ندارند.

با این حال امروز در درون دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند به میدان خواهد رفت و خط دفاعی سرخ‌ها در غیاب پورعلیگنجی محروم با حضور گولسیانی و علی نعمتی شکل خواهد گرفت. در جناحین خط دفاعی هم احمدی و دانیال اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت.


ترکیب ذوب آهن برابر پرسپولیس

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی، سجاد جعفری، سعید باقرپسند، سجاد آشوری و امیرحسین جدی 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها