کیش میزبان ۳۰ رویداد ورزشی خواهد بود



رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: به منظور توسعه فعالیت ها و حمایت از ورزش های قهرمانی نیمه دوم امسال ۳۰ رویداد ورزشی در این جزیره برگزار می شود.

           

به گزارش صبح ساحل، عزیزالله فرضی پور روز یکشنبه گفت: این رویدادها در سه بخش مسابقات ملی، بین المللی و اردوی تیم های ملی ورزشی برگزار می شود که این مرکز با حمایت سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران، آب و خدمات در تدارک میزبانی از آنها است.

وی با بیان اینکه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی و هیات های ورزشی جزیره همکاران این مرکز برگزاری این رویدادها خواهند بود افزود: کیش گیمز، مسابقات ملی و بین المللی تنیس و اسکواش در رده های مختلف سنی، مسابقات نجات غریق و غواصی از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده برای نیمه دوم امسال است.

فرضی پور یادآور شد: دیگر مسابقات ورزشی برنامه ریزی شامل دوی ماراتن برزگ کیش، دوی فرپلی، مسابقات بین المللی فوتبال هفت نفره، مسابقات بین المللی دارت، مسابقات کشوری اتومبیل رانی است.

وی افزود: میزبانی از اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی پس از تکمیل زمین چمن هیبریدی شماره یک المپیک و همچنین اردوی چندین تیم ملی المپیکی کشور نیز از دیگر رویدادهای برنامه ریزی در این جزیره است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها