در چهار ماهه اول سال؛

۱۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در قشم پلمپ شد



مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: ۱۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ به دلیل تخلف از دستورالعمل های بهداشتی کرونا پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر یاسر مرادی»، مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم با ارایه آمار عملکرد چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، گفت: در مدت یادشده از ۱۰ هزار و ۵۳۷ مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی این شهرستان توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه بازرسی به عمل آمد. وی ادامه داد: در این بازرسی ها ۵۷۵ مرکز (۳۱۷ اخطار و ۲۵۸ معرفی) به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی اخطار گرفته یا به مراجع قضایی معرفی و ۱۸ مرکز نیز با حکم قضایی پلمب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم اضافه کرد: در مدت یادشده و طبق بازرسی های انجام شده مشخص شد که ۶ هزار و پنج مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی هم دستورالعمل های گندزدایی را رعایت کرده بودند. مرادی توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش بازرسان واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از پنج هزار و ۳۸۴ اماکن عمومی هم بازدید و بازرسی به عمل آمد که در این بازرسی ها ۱۱۹ اخطاریه صادر، ۸۲ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و سه واحد از اماکن عمومی پلمب شد.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۲۳ مورد از این بازدیدها به صورت مشترک با سایر دستگاه های از جمله فرمانداری دادگستری،  دادستانی، اصناف منطقه آزاد، شهرداری، تعزیرات، بسیج، هلال احمر، صنعت و معدن و تجارت و دامپزشکی این شهرستان انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها