نخستین گردهمایی معرفی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک

برگزاری مراسم معرفی اولین دوره تخصصی تربیت متصدی حمل و نقل جاده‌ای در هرمزگان



صبح امروز، نخستین گردهمایی معرفی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک با حضور فعالان و مدیران برجسته ی صنعت حمل و نقل جاده ای هرمزگان در سالن همایش های تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.  
 
به گزارش صبح ساحل، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری «آکادمی آگه»، جهاد دانشگاهی، شرکت نگین ترابران خلیج فارس،  پارک علم و فناوری هرمزگان، به معرفی نخستین گردهمایی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک تحت عنوان «اولین دوره تخصصی تربیت متصدی حمل و نقل جاده ای»  پرداختند. در حاشیه نشست، مزایای اجرای این طرح در صنعت حمل و نقل هرمزگان و نقش آموزش در مدرن سازی این صنعت و مشاغل پیرامون آن تشریح شد. 
بهروز گلپاگون، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای کالا بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت:« آموزش بهترین روش برای سرمایه گذاری در رابطه با کار است. در این راه هر هزینه ای هم صورت بگیرد، هیچ اشکالی ندارد». وی خاطر نشان کرد:«این صنعت در زمینه آموزش نبایستی از سایر حوزه عقب بماند زیرا مطالعه و سواد و داشتن دیدگاه علمی به هر تخصصی در موفقیت هر انسانی نقش بسزایی دارد». 
بهروز گلپاگون تصریح کرد:« آموزش همواره به عنوان وسیله ایی کارآمد، مطمئن در جهت بهبود کیفیت ها است و یک وظیفه اساسی در سازمان ها و یک فرآیند مداوم است و موقت و تمام شدنی نیست».
در پایان نشست «حسن رحیمی»، مدیر عامل شهرک حمل و نقل بندرعباس، «رضا شاکر» عضو عضو هیئت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس به صحبت پرداختند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها