استاندار هرمزگان:

معافیت مالیاتی صنایع مستقر در بشاگرد به ۱۰ سال افزایش یافت



 استاندار هرمزگان گفت: براساس مصوبه ویژه دولت مدت زمان معافیت مالیاتی صنایع مستقر در شهرک صنعتی بشاگرد از پنج سال به ۱۰ سال افزایش یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی درباره افزایش مدت معافیت مالیاتی شهرک صنعتی بشاگرد، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که تمام نقاط استان را برای سرمایه‌گذاری مساعد کنیم اما در این بین برای برخی نقاط به دلیل بکر بودن در حوزه صنعتی باید مشوق‌های بیشتری برای جذب سرمایه‌گذاران به منطقه تعریف کنیم.

وی ادامه داد: بر همین مبنا طرح افزایش مدت زمان معافیت مالیاتی را مطرح کردیم و با پیگیری های انجام شده با مصوبه ویژه دولت  مدت زمان معافیت مالیاتی شهرک صنعتی بشاگرد و واحدهایی که در این شهرک مستقر می‌شوند از پنج سال به ۱۰ سال افزایش یافت تا سرمایه‌گذاران بتوانند با استفاده از این امتیاز نقش پررنگ تری در توسعه صنعتی بشاگرد داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به حمایت ویژه دولت از طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی، اضافه کرد: ایجاد بستری امن و مطمئن برای سرمایه گذاری در استان هدف ماست و در همین راستا حمایت های مختلف و متنوعی چون مشوق های این‌چنینی در حوزه معافیت مالیاتی، ایجاد زیرساخت های شهرک صنعتی، تسهیلات و یارانه نرخ تسهیلات، توسعه راه های دسترسی و ترانزیت را در برنامه تکریم سرمایه‌گذاران قرارداده ایم.

 دوستی یادآور شد: معتقدیم راه توسعه و ایجاد شغل در شهرستان بشاگرد، بهره گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه نظیر معادن است که مبنای توسعه صنعتی شهرستان خواهندبود.

 

شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و از جمله مناطق محروم کشور است که البته در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های بزرگ در جهت عمران و آبادانی آن برداشته اما همچنان محرومیت های بسیاری در این منطقه وجود دارد و دولت سیزدهم توجه ویژه ای نسبت به رفع محرومیت در این منطقه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها