مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران تاکید کرد:

نیروی بومی اولویت جذب در ایزوایکو ‌



مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)گفت:قطعا  اولویت استخدام و جذب در این مجتمع  با نیرو‌های کارآمد بومی است.  سلمان ضربی ادامه داد: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل  همیشه این موضوع را  درنظر داشته و دارد که شرکت ها و پیمانکاران زیر مجموعه این مجتمع بزرگ به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبین واجد شرایط  اولویتشان به‌کارگیری نیروهای بومی استانی است. 
  
جذب نیرو فقط از طریق آزمون 
وی در خصوص توقف جذب نیروی انسانی در مقطعی از زمان گفت: برنامه استخدام افراد واجد شرایط در دستور کار بود اما به دلیل اصلاح  ساختاری متوقف شد ،در این رابطه  برای قانونمند کردن استخدامی  آیین نامه جذب نیروی انسانی  در ایزوایکو تهیه  و به مصوبه هیات مدیره  رسیده شد که فقط  از طریق آزمون ،نیروی کار شایسته و توانمند به  این مجتمع بپیوندند. 
 ضربی با اشاره به موعد بازنشستگی ۱۵۰ نفر از نیروی انسانی در ایزوایکو اظهار داشت : در آینده با آزمون ورودی افراد کارشناس و تکنسین جذب خواهیم کرد و برای استخدام در مشاغل کارگری و اجرایی بخش  خصوصی  وارد خواهد کرد.
کمبود نیروی انسانی
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو از  کمبود نیروی انسانی در بخش پیمانکاری خبر داد و تصریح کرد: هر فرد علاقمند و  توانمند در تعمیرات کشتی  می تواند به سایت ایروایکو مراجعه کند و  پس از ارزیابی مدارک از لحاظ  توانمندی فنی و تجهیزاتی مشغول به کار می شود .
  
به کارگیری  ۵ هزار نیروی برای ساخت ۴ فروند کشتی 
ضربی به جذب هزارو ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در ساخت کشتی نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک روند ساخت ۴ فروند کشتی در این مجتمع  آغاز شود که  حداقل پنج هزار نیروی انسانی جذب کار خواهند شد. وی عنوان کرد: به طور متوسط برای ساخت هر فروند کشتی یک هزار و ۳۰۰  نفر نیرو به طور مستقیم فعالیت دارند. 
     
اشتغال بیش از  ۲ هزار  نیروی انسانی 
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو یادآور شد : هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در فضای ساخت و ساز در سه یارد بزرگ، متوسط و کوچک مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران مشغول به کار هستند که به طور مستقیم یکهزار و ۲۲۰ نیروی انسانی به عنوان نیروی کارمند با ایزوایکو کار می‌کنند.این مقام مسوول این را تاکید کرد که مجتمع ایزایکو در طی ۲۸ سال ، اخراج و  تعدیل نیرو گروهی نداشته است.
غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها