با حکم رئیس‌جمهور:

«دهقانی فیروزآبادی» جایگزین سورنا ستاری شد



روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رییس جمهور منصوب شد.

به گزارش صبح ساحل، در متن این نامه قید شده است: «جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردمداری"، "پاکدستی" ، "فساد ستیزی"، "قانونمنداری"، مفاد عهدنامه دولت مردمی" با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی‌ارشد (۱۳۸۴) و دکتری (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.
رئیس جدید سازمان جهاد دانشگاهی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، از دیگر سوابق اجرایی دهقانی فیروزآبادی است. وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.
پیش از این سورنا ستاری این مسئولیت داشتند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها