مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

یک میلیون مسافر و گردشگر در بنادر شرق هرمزگان جابجا شدند



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر و گردشگر در پایانه‌های مسافری شرق هرمزگان تا نیمه شهریور ماه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه تا نیمه شهریور ماه سال جاری، یک میلیون 157 هزار و 990 نفر مسافر و گردشگر در بنادر مسافری شرق هرمزگان جابه جا شده اند اظهار داشت:مسیرهای سه گانه مرکز استان (بندرشهید حقانی، بندرشهید ذاکری و هرمز ) بیشترین تردد را به خود اختصاص داده اند.

 وی ادامه داد: بندر شهید حقانی با جابجایی یک میلیون و 149 هزار و 132 نفر مسافر و گردشگر از میان بنادر مسافری در شرق استان، بیشترین میزان را با رشد 67 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه نموده و پرتردد ترین پایانه مسافری دریایی کشور و استان بوده است.

وی افزود: بندر شهید باهنر که در مسیر مسافری بین المللی به بندر شارجه پس از وقفه آن هم به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا از ابتدای سال فعالیت خودرا از سر گرفته ، طی این مدت با جابجایی 8 هزار و 858 نفر مسافر و گردشگر رتبه دوم را در بین بنادر مسافری شرق هرمزگان داشته است.

محمدحسینی تختی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبتی و استفاده از ماسک در پایانه های مسافری دریایی کشور تاکید کرد و گفت: تردد در کلیه اماکن و شناورها منوط به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها