با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خمیر؛

زنگ وقف در شهرستان خمیر نواخته شد


نویسنده: عبداسلام جمالی

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر خمیر صبح امروز از نواخته شدن زنگ وقف با حضور «کریمی»، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خمیر خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از فارس، «محرم زاده»، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر خمیر هدف از نواخته شدن زنگ وقف را مشارکت آحاد مردم جامعه و در راستای ترویج فرهنگ وقف در مدارس و مراکز آموزشی دانست.

وی افزود: خانواده‌ها و دانش آموزان نقش مهمی را در گسترش فرهنگ وقف در جامعه ایفا کرده و در جهت مشارکت عمومی مردم نیز از جامعه هدف محسوب می شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خمیر ادامه داد: با توجه به رویکرد حمایتی وقف برای زیرساخت‌های آموزشی و استفاده از واقفان خیر اندیش می‌تواند در زمینه تجهیز و ساخت مدارس گامی محوری برداشت.

محرم زاده اضافه کرد: معلمان به عنوان راهنمایان اثر گذاری مهمی در وقف در زمینه های پژوهشی و علمی می توانند داشته باشند و گویای آن وقف زندگی خود در زمینه تعلیم و تعلم است.

وی بیان کرد: وقف در زمینه‌های آموزشی و ساخت مدارس و تجهیز آن باید از دامن خود مدارس آغاز شود و به سمت نظام‌اند و با هدف ارتقای علمی و فناوری دانش آموزان انجام گیرد.

در پایان برای دانش آموزان یک  مسابقه انشاء برگزار شد و  مقرر شد دانش آموزان دست نوشته های به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تحویل دهند تا به ۵ انشای برتر جوایز نفیسی اهدا شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها