پایانه های گردشگری شهید حقانی، نخل ناخدا و جزیره هرمز تجهیز می‌شود



توافقنامه همکاری سه جانبه در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت ­های مسافری و گردشگری دریایی در استان هرمزگان در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.

    

به گزارش صبح ساحل،  طی مراسمی بمناسبت هفته گردشگری و با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و سید عزت ­الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مهدی دوستی استاندار هرمزگان، توافقنامه همکاری سه جانبه در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت ­های مسافری و گردشگری دریایی در استان هرمزگان در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.

بر اساس این توافق سه جانبه، وزراتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی و کشور متعهد شده اند، زیرساخت های بندری و دریایی و تسهیلگری در فرآیند صدور مجوزهای تاسیسات و سازه های آبی با محوریت و اولویت توسعه دریایی محدوده بخش غربی بندر شهید حقانی و بنادر هرمز و نخل ناخدا را فراهم کنند و اقدمات لازم را در جهت اجرای سریع این پروژه ها در استان هرمزگان، به عمل آوردند.

اسکله نخل ناخدای بندرعباس بیش از 8 سال است که پس از میلیاردها تومان هزینه ساخت توسط سازمان بنادر و دریانوردی به حال خود رها شده و بسیاری از تجهیزات فلزی مربوط به روشنایی و گیت‌های ورودی و سیم و ... آن توسط سارقان، دزدیده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها