هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان:

فانوس بندر تیاب، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد بندر پل ، ثامن کردر ، طوفان و  سیبه کوخرد با برد شروع کردند



هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام ۸ بازی به پایان رسید.

    


به گزارش صبح ساحل،  هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام ۸ بازی در شهرهای میناب، بندرعباس، بستک، بندر پل، دژگان و پارسیان برگزار شد.
لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه غرب و شرق برگزار می شود که در گروه غرب تیم های طوفان کوخرد، بهزیستی جناح ، سیبه کوخرد،  جنوب بستک،  اتحاد دژگان ، ملوان بندرکنگ، جنوب برکه دکا پارسیان و شناور سازی پی پشت قشم و در گروه شرق هم تیم های
فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک،  فجر دمیلو، اتحاد بندرپل و ستاره انقلاب رودان با هم رقابت می کنند در پایان دور مقدماتی این مسابقات دو تیم صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم به فینال راه خواهند یافت و از هر گروه هم
دو تیم به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان سقوط خواهند کرد.
در این هفته تیم های فانوس بندر تیاب،  طوفان کوخرد ،
سیبه کوخرد، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد پل و ثامن کردر حریفان خود را شکست دادند و دو بازی هم مساوی شد.
در دیدارهای  هفته اول گروه شرق فانوس بندر تیاب با سه گل هم شهری خود ، وحدت گورزانگ را شکست داد. محمد رسول پیاپی، حسن لایحی و  اسماعیل ذاکری گل های فانوس بندر تیاب را در این بازی به ثمر رساندند.‌
مسعود سپهری، علی گمتیلی،  احمد عارف منش و پیمان ذاکری کار قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و اسماعیل قورچی زاده هم ناظر مسابقه بود.
ثامن کردر میناب با تک گل  امیر حسین دادی زاده تیم مدعی قهرمانی جبل بر شهرو را شکست داد.
کار قضاوت این بازی را مصطفی ناصری،  حسین رسایی، فرامرز نجاتی و مسعود مرشدی بر عهده داشتند و حبیب کریمی هم ناظر مسابقه بود.
تیم فجر دمیلو که از دو بازی خانگی محروم است در ورزشگاه ملوان بندرعباس به دیدار اتحاد روستایی جاسک رفت. تیم جاسکی که خود را یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات می داند و بازیکنان زیادی را از نقاط مختلف استان به خدمت گرفته است در نیمه نخست با تک گل  علیرضا صابری به رختکن رفت.
فجر دمیلو که تیم نا هماهنگی نشان می داد در نیمه دوم چندين بار دروازه اش توسط مهاجمان اتحاد روستایی جاسک تهدید به گل شد اما در این نیمه هم یک بار دروازه اش باز شد و این بار مسعود کارگر برای بنفش پوشان جاسکی گل زد تا بازی در پایان دو بر صفر به سود اتحاد روستایی جاسک به پایان برسد.
اسحاق سهرابی، مجتبی سردابه،  داود زیرک و جمال کمالی داوران این بازی بودند و مهدی ایسنی زاده هم ناظر مسابقه بود. اتحاد بندرپل با تک گل حسام الدین ملایی مهمان خود تیم ستاره انقلاب رودان را از پیش رو برداشت. محمدرضا وثوقی، محمد رنجبر، جعفر ذاکری و عبدالباسط درسار داوران و محمد مدنی هم ناظر این دیدار بود.
در بازی های هفته اول گروه غرب طوفان کوخرد در دربی بستک تیم بهزیستی جناح را از پیش رو برداشت.
برای تیم طوفان کوخرد ،  رامین دادبود و  محمد رحمانی گلزنی کردند. داوران این دیدار علی فربودی،  محمد سعید سائدی، حسین آقازاده و محمد رشید بودند و عدنان مدنی هم ناظر مسابقه بود.
دیگر دربی شهرستان بستک بین تیم های جنوب و سیبه کوخرد برگزار شد. تیم جنوب که تا دقیقه ۸۹ از حریف خود دو بر یک جلو بود در پایان و در وقت های تلف شده
سه بر دو شکست خورد. دو گل تیم جنوب بستک را کیومرث قاسمی و جاوید جهاندیده و سه گل تیم سیبه کوخرد را شعیب نامی،  امید ایوار و هشام حاج حسینی به ثمر رساندند. اسماعیل خودستان،  هارون چوپان زاده،  محمدجواد رئیسی و فرشاد قاسمی داوران این بازی بودند. محمد رسول مرادی هم ناظر مسابقه بود.
بازی تیم های اتحاد دژگان و ملوان بندرکنگ در نیمه اول با دبل صالح مرادی دو بر صفر به سود ملوان بندر کنگ به پایان رسید. در نیمه دوم و در پایان نود دقیقه تیم اتحاد دژگان موفق شد در ورزشگاه خانگی خودش از شکست فرار کند و بازی را به تساوی دو دو بکشاند. 
دو گل تیم اتحاد دژگان را عارف تراز و محمد هادی آرایی زدند. مهدی حقانی،  فرزاد شیرمردی،  عبدالقادر ایمانی و عبدالرحمان راستی داوران این بازی بودند و سید یوسف قادری ناظر مسابقه بود.
تیم جنوب برکه دکا پارسیان در هفته نخست میزبان شناورسازی پی پشت قشم بود که این بازی در پایان نود دقیقه بدون گل به پایان رسید. مسعود کشاورز،  محمد رشید، صالح خواجوی و مهدی احمدی داوران این بازی بودند و مراد دمی زاده هم ناظر مسابقه بود.
در پایان بازی های هفته اول در گروه شرق تیم های فانوس بندر تیاب،  اتحاد روستایی جاسک ،  اتحاد بندر پل و ثامن کردر میناب، سه امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل در مکان اول تا چهارم قرار گرفته اند. جبل بر شهرو،  ستاره انقلاب رودان، فجر دمیلو و وحدت گورزانگ تیم های بدون امتیاز هستند و در مکان های پنجم تا هشتم این گروه ایستاده اند.
در گروه غرب طوفان کوخرد و سیبه کوخرد سه امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. تیم های اتحاد دژگان، ملوان بندرکنگ،  شناور سازی پی پشت قشم و جنوب برکه دکا پارسیان تیم‌های یک امتیازی هستند که در مکان های سوم تا ششم قرار گرفته اند. دو تیم جنوب بستک و بهزیستی جناح هم بدون امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های هفتم و هشتم ایستاده اند. 

      

فانوس بندر تیاب، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد بندر پل ، ثامن کردر ، طوفان و  سیبه کوخرد با برد شروع کردند

فانوس بندر تیاب، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد بندر پل ، ثامن کردر ، طوفان و  سیبه کوخرد با برد شروع کردند

فانوس بندر تیاب، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد بندر پل ، ثامن کردر ، طوفان و  سیبه کوخرد با برد شروع کردند

فانوس بندر تیاب، اتحاد روستایی جاسک، اتحاد بندر پل ، ثامن کردر ، طوفان و  سیبه کوخرد با برد شروع کردند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها