هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛‌

استقلال دو - گل گهر سیرجان یک/ قلعه‌نویی دوباره به آبی‌ها باخت



مصاف گل‌گهر سیرجان و استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک آبی‌های پایتخت پایان یافت.

گل‌های این بازی محمد محبی (دقیقه ۳۰) و کوین یامگا (۸+۹۰) برای استقلال و مهدی تیکدری (دقیقه ۵۵) برای گل‌گهر به ثمر رساندند.

با این نتیجه، گل‌گهر سیرجان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گرفت و استقلال با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

نیمه اول

بازی در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند با حضور در نیمه زمین یکدیگر، موقعیت‌هایی برای خود ایجاد کنند.

بازی تا اواسط نیمه اول بدون هیچ موقعیت خاصی در جریان بود و دو تیم در تلاش بودند تا با ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر، گل اول بازی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۳۰ بازی، گل اول بازی به ثمر رسید. پیمان بابایی با حضور در سمت راست محوطه جریمه گل‌گهر، محمد محبی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک ضربه تمام‌کننده موفق شد استقلال را یک بر صفر پیش بیاندازد.

استقلال پس از این گل، هجوم بیشتری به نیمه زمین گل‌گهر آورد و با فشار روی دروازه حریف، سعی داشت موقعیت‌های بیشتری برای خود به وجود بیاورد.

مهدی قایدی در دقیقه ۴۱،‌ از پشت محوطه جریمه گل‌گهر، شوتی روانه دروازه محسن فروزان کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در پایان تلاش استقلال برای به ثمر رساندن گل دوم نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان برسد.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، گل‌گهر شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در همان ابتدای کار سعی داشت با حملات خود، بازی را به تساوی بکشاند. تلاش شاگردان امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۵۵ به ثمر نشست و مهدی تیکدری روی جایگیری خوب خود در محوطه جریمه استقلال، شوت محکمی روانه دروازه سید حسین حسینی کرد و موفق شد گل اول گل‌گهر سیرجان را به ثمر برساند.

با گل تساوی‌بخش گل‌گهر، استقلالی‌ها تلاش هجوم خود را به دروازه حریف آغاز کردند اما فرصت‌های خطرناکی شکل نگرفت تا شاگردان ساپینتو بتوانند دوباره از گل‌گهر پیش بیافتند.

بازی تا دقیقه ۷۵ بازی بدون ایجاد موقعیت خاصی پیش رفت و گل‌گهر از شکل هجومی خود فاصله گرفت تا بتواند بازی را مدیریت کند.

سعید مهری در دقیقه ۸۰ روی نفود خود به نیمه زمین گل‌گهر، فرصت خوبی برای شوت‌زنی برای خود به وجود آورد اما ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد و محسن فروزان موفق شد توپ را در اختیار خود بگیرد.

در وقت‌های تلف شده بازی، استقلال روی خطای امین قاسمی‌نژاد یک پنالتی به دست آورد و کوین یامگا موفق شد در دقیقه ۴+۹۰ این پنالتی را به گل تبدیل کند و در نهایت بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

پیش از پنالتی استقلال، ریکاردو ساپینتو به علت اعتراض و درگیری با کادر فنی گل‌گهر سیرجان از زمین بازی اخراج شد و از داور کارت قرمز دریافت کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (دقیقه ۸۷- آمانوف)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (دقیقه ۷۲- سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور (دقیقه ۸۷- ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، پیمان بابائی (دقیقه ۷۱- صالح حردانی) و مهدی قایدی (دقیقه ۶۱- رضا میرزایی).

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محس فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (دقیقه ۶۹- امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح (دقیقه ۶۳- مهران درخشان‌مهر)،   محمد خدابنده لو (دقیقه ۶۴- امین پورعلی)، اریک باگناما و کی‌روش استنلی.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها