لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان با اراده فولادین راهی لیگ برتر شد



در حساس ترین دیدار هفته دهم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فولاد هرمزگان در گناوه به میدان رفت.


به گزارش صبح ساحل ، شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد هرمزگان در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در گناوه به دیدار پاس جوان این شهر  رفت.


فولادی ها تا پایان هفته نهم با ۲۲ و پاس جوان گناوه با ۲۱ امتیاز رتبه های اول و دوم گروه یک را در اختیار داشتند و در حالی به مصاف هم رفتند که فولادی ها برای لیگ برتری شدن به حداقل یک امتیاز این دیدار و پاسی ها به دو امتیاز آن نیاز داشتند.


در این دیدار پر گل شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد هرمزگان موفق شدند با نتیجه ۸ بر شش حریف سرسخت خود را شکست دهند و راهی لیگ برتر شوند.


فولاد هرمزگان در این بازی شش بر چهار از حریف خود عقب افتاد اما اراده فولادین بازیکنان و کادر فنی نتیجه را در پایان وقت دوازده دقیقه سوم ۸ بر شش به سود فولاد رقم زد تا فولاد مردان هرمزگانی به همراه شهرداری بندرعباس که یک هفته زودتر از فولاد راهی لیگ برتر شده بودند به لیگ برتر سلام بگویند.
برای فولاد هرمزگان در این بازی امیر حسین حمزه پور سه گل،فریبرز زاهری دو گل و فاروق پسنده ،عبدالعظیم پزشک و امیر حسین تنیان هر کدام یک بار گلزنی کردند.


تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور که یک هفته زودتر به لیگ برتر راه یافته بود در آخرین بازی در ورزشگاه غدیر مقابل شهرداری چلیچه به میدان رفت‌.


این بازی در پایان با نتیجه پنج بر چهار به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها